Jak zamówić zakupy z Biedronki z dostawą do domu? Poradnik krok po kroku
Biedronka udostępniła usługę zakupu towarów online z dostawą do domu w ciągu godziny. Zakupy online nie działają jednak wszędzie. Zobacz, jak zamówić dostawę z Biedronki.
Biedronka wprowadza zakupy z dostawą do domu. W ten sposób można już zamawiać produkty z listy ok. 1000 najpopularniejszych produktów. Zakupy mają być dostarczane w czasie zaledwie godziny od zamówienia, a dostawa kosztuje 9,90 zł.
System zakupów i dostaw jest realizowany w aplikacji Glovo. Dostawy są możliwe w 10 największych miastach w Polsce, czyli w:
- Warszawie,
- Łodzi,
- Krakowie,
- Katowicach,
- Wrocławiu,
- Poznaniu,
- Szczecinie,
- Gdańsku,
- Gdyni,
- Sopocie.
Glovo pozwala zamówić zakupy z przeszło 100 sklepów na terenie wymienionych wyżej miast. Dostawy są realizowane od godz. 10:00 do 22:30.
Jak skorzystać z zakupów online w Biedronce?
Zakupy najłatwiej zrobimy za pośrednictwem smartfona i aplikacji Glovo, którą można pobrać na Androida i iOS. Opcjonalnie możemy też skorzystać z komputera i strony Glovo.
Przy pierwszym uruchomieniu aplikacja zapyta nas o możliwość śledzenia naszej lokalizacji (nie musimy się na to zgadzać), a także o możliwość wysyłania powiadomień o dostawie (również nie jest to wymagane). W kolejnym kroku musimy założyć konto w usłudze Glovo za pośrednictwem Facebooka lub maila. W ostatnim kroku musimy zaakceptować regulamin usługi.
Następnie aplikacja poprosi nas o ustawienie adresu (jeśli nie pozwoliliśmy na śledzenie naszej lokalizacji). Od teraz możemy wybrać z menu pozycję „Supermarket”, a następnie „Biedronka”.
Następnie aplikacja pokaże nam podział na kategorie typu „Warzywa, owoce”, „mięso, ryby, wędliny”, itd. Po wybraniu konkretnego produktu z danej kategorii dodajemy go do listy zakupów przyciskiem „+”. Przy każdym produkcie znajdziemy zdjęcie, masę (lub liczbę sztuk) i cenę. W przypadku produktów na wagę możemy wybrać tylko określoną masę produktu, z reguły 0,5 lub 1 kg.
Po wybraniu wszystkich produktów należy dotknąć przycisku z ceną na dole ekranu, gdzie jeszcze raz możemy przejrzeć produkty i ewentualnie usunąć coś z koszyka.
Następnie musimy uzupełnić szczegóły dostawy, w tym telefon kontaktowy (trzeba będzie go potwierdzić wpisaniem kodu z SMS-a) i metodę płatności. Możemy wybrać czas dostawy w godzinnych przedziałach, w dowolnym dniu. Dostawa „najszybciej jak to możliwe” zajmuje (według aplikacji) ok. 45–55 minut. Jeżeli jest to twój pierwszy zakup poprzez Glovo, możesz skorzystać z darmowej dostawy. Aplikacja poinformuje cię o tym stosownym ekranem.
Jeśli chodzi o formy płatności, możemy skorzystać z DotPay, dodać kartę płatniczą lub zdecydować się na płatność gotówką przy odbiorze. Jeżeli wszystko jest gotowe, klikamy „Potwierdź zamówienie” i zostaje nam już tylko czekać na dostawę.