ING wdraża Twisto w serwisie Moje Usługi

Lokowanie produktu

Pozwoli to jej klientom lepiej zarządzać finansami przez odroczenie płatności. Użytkownicy zyskają dodatkowe 21 na rozliczenie rachunku.

ING wdraża Twisto w serwisie Moje Usługi

Prowadzenie domowej księgowości, systematyczność w podliczaniu wydatków i opłacaniu rachunków – to tylko kilka z wymagań domowego budżetu. Kontrola nad wydatkami, planowanie i terminowość są zaś niebagatelnymi zaletami – zwłaszcza w świecie, gdzie rachunki pochodzą z wielu źródeł i od różnych firm. Jedne przysyłają fakturę na maila, inne proszą o zalogowanie się do swojego konta; jeszcze inne opłacamy zleceniem stałym.

Ogarnięcie wszystkich rachunków bywa czasochłonne i uciążliwe.

Jeszcze gorzej, kiedy trzeba trzymać rękę na pulsie wobec rosnących cen usług. Ceny prądu nie będą stały w miejscu, co najpewniej odbije się na wielu branżach. Najlepiej więc uniknąć zaskoczenia związanego ze zaktualizowaną wysokością rachunku. Chodzi przecież o racjonalne wydawanie pieniędzy – rezygnowanie ze zbyt drogich usług i przeznaczanie tych pieniędzy np. na oszczędności na promocjach bankowych.

Domowa księgowość pomaga również w zorientowaniu się w statusie płatności rachunków. Bywa bowiem tak, że ludzie świadomie nie płacą rachunków w terminie, bo muszą priorytetyzować wydatki. Często zajmują się również usługami starszych rodziców albo odwrotnie – rodzice opłacają młodzieży Netfliksa czy telefon.

Jak nie utracić kontroli na rachunkami? Zapłacone czy nie?

ING proponuje serwis Moje Usługi, skąd szybko opłacimy wszystkie rachunki.

Moje Usługi zbierają rachunki od wielu dostawców na pojedynczej platformie. Za pomocą kilku kliknięć można dodać rachunki za mieszkanie, przedszkole, siłownię czy wywóz śmieci. Wszystkie faktury można później opłacić jednym kliknięciem.

Dzięki temu, że centralizujemy opłaty, w jednym miejscu możemy analizować statystyki związane z naszymi wydatkami. Nie musimy sami pamiętać, co opłaciliśmy, a co nie, za to widzimy, jak zmieniały się opłaty z miesiąca na miesiąc.

Teraz - dzięki nowości na platformie Moje Usługi - możemy lepiej zarządzać płynnością domowego budżetu. Do BLIK-a czy kart dołączyła bowiem nowa metoda płatności – Twisto.

Opłacamy rachunek w wymaganym terminie, a środki zwracamy za 21 dni.

Twisto to płatność odroczona o 21 dni. Nie musimy więc wybierać pomiędzy jednym czy drugim rachunkiem, martwić się odsetkami karnymi czy utratą danej usługi.

Jeśli zwrócimy pieniądze do Twisto w ciągu 3 tygodni, to nie poniesiemy żadnych kosztów. Operator serwisu Moje Usługi może jedynie doliczyć opłatę za wykonanie transakcji, która może wynieść maksymalnie 0,89 zł.

Daje to niedostępne wcześniej możliwości zarządzania rodzinnym budżetem i pozwala na kolosalną oszczędność czasu. Moje Usługi od ING przypomną o zaległych płatnościach i podadzą szybkie statystyki, które ułatwią analizę wydatków. Więcej o obsłudze cyklicznych płatności w serwisie Moje Usługi od ING dowiecie się z tej strony. Aby stać się jej klientem, nie musicie posiadać konta w ING.

* Materiał powstał przy współpracy z ING. 

Lokowanie produktu
Najnowsze