1. SPIDER'S WEB
  2. Technologie
  3. Tech

W Warszawie będą szukać odpowiedzi na pytanie, czy sztuczna inteligencja zmieni przyszłość biznesu

Jak sztuczna inteligencja zmieni przyszłość biznesu? Na to pytanie będą szukać odpowiedzi uczestnicy konferencji organizowanej w Warszawie przez firmę Crayon.

Czy sztuczna inteligencja zmieni przyszłość biznesu?
135 interakcji
dołącz do dyskusji

Sztuczna inteligencja stała się terminem wszechobecnym. Przestała wręcz robić wrażenie. Lodówki, pralki, telewizory są dziś karmione algorytmami AI, a aparaty w smartfonach wykonują dzięki nim lepsze zdjęcia. W każdym niemal aspekcie nowoczesności gdzieś w tle pojawi się sztuczna inteligencja.

Termin ten powszednieje i wszedł do potocznego języka jako zbiór fantazmatów będących mieszanką oczekiwań czy wyobrażeń rodem z science fiction, brutalnie zresztą ogołoconych z elegancji przez inteligentne tostery.

Na szczęście sztuczna inteligencja nie jest wyłącznie tworem marketingowym, a nad jej przyszłością debatują nie tylko naukowcy, ale też praktycy.

Konferencja „Jak AI zmieni przyszłość biznesu?” odbędzie się 15 stycznia 2020 r. przy ul. Marszałkowskiej 126/134 w Warszawie.

 „Czy Polska jest już na tyle dojrzałym rynkiem, żeby z sukcesem wdrażać rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji?” – pytają organizatorzy imprezy, szukając benefitów i zagrożeń związanych z AI.

Podczas konferencji w stolicy zaprezentowane zostaną wieloletnie doświadczenia organizatora, czyli firmy Crayon. Jej przedstawiciele wraz z zaproszonymi gośćmi będą opowiadać również o tym, czym różnią się rynki w Europie Środkowo-Wschodniej od tych w krajach nordyckich.

Wśród prelegentów zobaczymy m.in. założyciela i prezesa Crayon Group, Rune Syversena. Towarzyszyć mu będzie Alexander Kutowski, wiceprezes odpowiedzialny za Europę Środkowo-Wschodnią. W debacie weźmie też udział Wojciech Życzyński, Dyrektor Segmentu Klientów Kluczowych, Małych i Średnich Firm oraz Partnerów Microsoft.

Konferencja rozpocznie się 15 stycznia o 17:30 i potrwa do 21:00. Na początku jej uczestnicy posłuchają o genezie obecności organizatora na polskim rynku. Później przedstawiciel Microsoftu wraz z szefem Crayon Group debatować będą o tym, jak AI zmieni rynek i spróbują zmierzyć gotowość firm do wdrożenia AI?

W kolejnym bloku zaprezentowane zostaną przykłady udanych wdrożeń. Uczestnicy dowiedzą się, co mają wspólnego krowy z AI. Opisany zostanie przypadek norweskiej spółdzielni mleczarskiej, która zaczęła korzystać z AWS Machine Learning oraz Norweskiego Szpitala Narodowego, gdzie wdrożono AI.

Podczas konferencji omówione zostaną również etyczne, prawne i psychologiczne wyzwania związane ze sztuczną inteligencją. Dyskusja na te tematy będzie się toczyć przy stolikach tematycznych.

Crayon Group rozpoczyna ekspansję w Europie Środkowo-Wschodniej.

Główna siedziba Crayon Group znajduje się w Oslo. Ta firma z norweskimi korzeniami posiada już 45 biur w różnych zakątkach świata – m.in. w Szwecji, Danii, Finlandii, Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii, Portugalii, Islandii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Indiach, Singapurze, Malezji, Australii, Stanach Zjednoczonych. Od niedawna jest obecna także w Polsce.

Crayon zajmuje się doradztwem w zakresie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw, pomagając im uzyskać zwroty z inwestycji w technologie informatyczne. Głównym polem zainteresowania firmy jest dostarczanie rozwiązań z zakresu AI i machine learning.

Partnerem Crayona są najwięksi i najważniejsi światowi gracze: Microsoft, IBM, AWS, Oracle, Google czy Facebook. W bieżącym roku przedsiębiorstwo uzyskało tytuł najlepszego partnera globalnego Microsoftu w zakresie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Ma również tytuł  Azure Expert (Managed Services Provider).

Konferencja organizowana w Warszawie będzie pierwszym tego typu wydarzeniem organizowanym przez firmę w Polsce.

Żeby wziąć udział w konferencji, trzeba się zarejestrować na stronie crayon-eventy.pl.

Tekst powstał we współpracy z firmą Crayon.

Lokowanie produktu