Oto zupełnie nowe logo Facebooka
Facebook właśnie zaprezentował nowe logo. To wbrew pozorom ważna zmiana.
Dla przypomnienia - stare logo wyglądało tak:
Nowe logo wygląda tak:
Tak, to jest GIF, a nowe logo zmienia kolory. Nie oznacza to, że na stronie Facebooka będzie się mieniło wszystkimi kolorami tęczy. Chodzi o to, że Facebook przewidział scenariusze, w których logo będzie publikowane w innych kolorach niż niebieski i biały.
Na przykład w aplikacji Instagrama serwis zamierza wyświetlać fioletowawo, różowawo, żółte logo. Tak, żeby pasowało do logo Insta.
Nie chodzi tu jednak tylko o to, „żeby pasowało”. Facebook wprowadza tę zmianę, aby podkreślić, że taki Instagram jest w jego rękach. WhatsApp też.
Okazuje się bowiem, że wiele osób nie wie, że korzystając z Instagrama nadal korzystają z Facebooka. Niektórzy nawet w formie buntu odchodzą z Facebook Messengera i przerzucają się na WhatsAppa, uważając, że odcięli się od serwisu, który był na bakier z prywatnością.
Na mieście mówi się, że wprowadzenie nowego logo, zmiana jego kolorów i ekspozycja we wszystkich aplikacjach mają sprawić, że od Facebooka odczepią się w końcu urzędnicy i politycy, a Mark Zuckerberg nie będzie musiał występować już przed senatem i będzie mógł się zająć tym, co roboty lubią robić najbardziej - przejmowaniem kontroli nad światem.