Nie możesz korzystać z transmisji danych w T-Mobile? Trwa awaria [AKTUALIZACJA]
Klienci T-Mobile mogą mieć problemy z korzystaniem z transmisji danych. Operator potwierdził awarię.

UWAGA: tekst został zaktualizowany.
Jeżeli nie możesz korzystać z transmisji danych w sieci T-Mobile, nie jesteś sam. Operator potwierdził, że doszło do awarii światłowodu należącego do jednego z dostawców, a problemy występują przede wszystkim w zachodniej Polsce.
Na skutek uszkodzenia światłowodu należącego do jednego z naszych dostawców, w szczególności w zachodniej Polsce, mogą wystąpić utrudnieniu w korzystaniu z usług transmisji danych. Usługi głosowe nie zostały dotknięte awarią. Będziemy Was informować na bieżąco - czytamy w komunikacie T-Mobile Polska na Twitterze.
Problemy potwierdzają użytkownicy serwisu DownDetector.pl, którzy zgłosili kilkaset alertów związanych z usługami T-Mobile.
Awaria w sieci T-Mobile dotyczy transmisji danych.
Przedstawiciele operatora podkreślają, że usługi głosowe działają poprawnie.
Aktualizacja
T-Mobile informuje, że usługi transmisji danych zostały przywrócone. Operator skorzystał z „rozwiązania zastępczego”.