REKLAMA

Nie możesz korzystać z transmisji danych w T-Mobile? Trwa awaria [AKTUALIZACJA]

Klienci T-Mobile mogą mieć problemy z korzystaniem z transmisji danych. Operator potwierdził awarię.

t-mobile-wyniki-finansowe
REKLAMA

UWAGA: tekst został zaktualizowany.

REKLAMA

Jeżeli nie możesz korzystać z transmisji danych w sieci T-Mobile, nie jesteś sam. Operator potwierdził, że doszło do awarii światłowodu należącego do jednego z dostawców, a problemy występują przede wszystkim w zachodniej Polsce.

Na skutek uszkodzenia światłowodu należącego do jednego z naszych dostawców, w szczególności w zachodniej Polsce, mogą wystąpić utrudnieniu w korzystaniu z usług transmisji danych. Usługi głosowe nie zostały dotknięte awarią. Będziemy Was informować na bieżąco - czytamy w komunikacie T-Mobile Polska na Twitterze.

Problemy potwierdzają użytkownicy serwisu DownDetector.pl, którzy zgłosili kilkaset alertów związanych z usługami T-Mobile.

 class="wp-image-996123"

Awaria w sieci T-Mobile dotyczy transmisji danych.

Przedstawiciele operatora podkreślają, że usługi głosowe działają poprawnie.

Aktualizacja

T-Mobile informuje, że usługi transmisji danych zostały przywrócone. Operator skorzystał z „rozwiązania zastępczego”.

REKLAMA
REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-03-27T18:42:43+01:00
Aktualizacja: 2025-03-27T14:54:23+01:00
Aktualizacja: 2025-03-27T14:46:30+01:00
Aktualizacja: 2025-03-27T09:39:05+01:00
Aktualizacja: 2025-03-27T06:03:00+01:00
Aktualizacja: 2025-03-26T16:33:07+01:00
Aktualizacja: 2025-03-26T14:37:09+01:00
Aktualizacja: 2025-03-26T12:27:29+01:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA