REKLAMA

Nc+ odchodzi z hukiem. Przywitajcie Platformę CANAL+

Właśnie dowiedzieliśmy się, że czas pożegnać nc+. Platforma zdecydowała się bowiem na zmianę nazwy. Czy to ważna informacja dla telewizyjnego widza? Tak, bo ten rebranding niesie ze sobą kilka niezłych promocji.

canal plus
REKLAMA
REKLAMA

Rebrandingi dzielą się na potrzebne, niepotrzebne, a także na udane i nieudane. I chociaż efekty zmian nazwy zwykle widoczne są dopiero po jakimś czasie, tak opisywane tutaj przeobrażenie wydaje się logiczne.

Od dzisiaj, 3 września 2019 roku, nie ma już nc+. Jest Platforma CANAL+.

Zmianie towarzyszy kampania promocyjna, której flagowym okrętem jest dość zabawny spot reklamowy, ale nie tylko. Pozornie z perspektywy telewizyjnego widza zmieni się niewiele, ale wraz z rebrandingiem Platforma CANAL+ przygotowała kilka promocji. Skierowane są one zarówno do przyszłych abonentów, jak i do tych, którzy już korzystają z usług firmy.

canal+ class="wp-image-996156"

Ci, którzy w najbliższym czasie zdecydują się na podpisanie umowy na usługi telewizyjne, będą mogli skorzystać z oferty nazwanej „Wybuchowe promocje”. Najprościej mówiąc: jeśli podpiszesz zobowiązanie na 24 miesiące, to 3 z nich możesz dostać za darmo. Oferta dotyczy nawet droższego pakietu, którego cena wynosi 59,99 zł - zawiera on między innym 100 godzin dostępu do NC+GO.

Rebranding nc+ jest stylizowany na intensywny film akcji.

Na filmie promocyjnym widzimy eksplozję, obniżki są, rzecz jasna, „wybuchowe”, a obecni klienci Platformy CANAL+ otrzymają dostęp do... 20 akcyjniaków. Filmy dostępne są w serwisie nc+ GO TV. Można obejrzeć je zarówno na ekranie telewizora – po połączeniu z dekoderem – ale również na komputerze i tablecie.

REKLAMA

Wśród udostępnionych filmów dostępne są aż 4 filmy z Jasonem Stathamem (Adrenalina, Adrenalina 2, Blitz, Joker) i 2 z Brucem Willisem (Pierwszy strzał, Ogień zwalczaj ogniem). Fani mocnych wrażeń będą mogli obejrzeć również Terrorystę z Seanem Beanem czy Ryzykowny układ z Johnem Travoltą.

Dla niezdecydowanych klientów Platforma CANAL+ ma jeszcze jedną zachętę. Klienci zawierający umowę między 3 a 14 dniem września mogą skorzystać z promocji „Try&Buy”. Jej zasady są proste: jeśli usługa się nie spodoba, można zrezygnować z niej do 30 września bez żadnych dodatkowych opłat.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA