Tech  / Lokowanie produktu

Nazwa.pl przygotowała 100 konsol PS4 w programie partnerskim. Z poleceń można też zyskać gotówkę

Program partnerski oferowany przez nazwa.pl to jedna z najgłośniejszych ofert tego typu na rynku hostingowym. Firma oddaje klientom 50 proc. prowizji od każdej usługi zawartej przez system rekomendacji. Z kolei środki są wysyłane już w 24h od zaksięgowania wpłaty. Teraz nazwa.pl dodaje do tego konsole PlayStation 4.

Trwający od początku tego roku program partnerski jest prosty i zrozumiały. Klienci nazwa.pl otrzymują 50 proc. prowizji za każdą usługę wykupioną z ich polecenia. Osoba/firma zamawiająca usługę wpisuje w formularzu login użytkownika polecającego, a ten dostaje przelew w 24 godziny od zaksięgowania transakcji.

Do tego nazwa.pl wypłaca jednorazowo 100 zł za polecenie każdej nowej firmy.

Znajomy właściciel salonu usługowego chce skorzystać z naszej rekomendacji. Szef drukarni decyduje się na firmową pocztę za 600 zł rocznie oraz hosting za 800 zł rocznie. Gdy znajomy finalizuje transakcję z nazwa.pl, jako osoba polecająca otrzymujemy: 100 zł za polecenie nowej firmy + 300 zł jako prowizja za pocztę + 400 zł jako prowizja za hosting. Łącznie wychodzi nam 800 zł za polecenie.

Jeżeli nasz kolega od drukarni będzie chciał przedłużyć usługi, znowu otrzymamy prowizję. Pierwsze przedłużenie to dodatkowa prowizja na poziomie 50. proc, z kolei drugie to prowizja na poziomie 25 proc. Dla powyższego przykładu byłoby to odpowiednio kolejne 700 zł oraz 350 zł. Wszystko to za wpisanie naszego loginu w systemie internetowej rejestracji.

Nazwa.pl chce zwrócić uwagę na program partnerski za pomocą konkursu PlayStation 4.

Firma hostingowa przeznaczyła sto konsol PlayStation 4 dla uczestników programu partnerskiego. O platformę do gier może starać się każdy, komu uda się polecić przynajmniej 10 przedsiębiorców (użytkowników o statusie „firma”) w czasie trwania konkursu. Biorąc pod uwagę, że wielu klientów już teraz czerpie zyski z kilku- lub nawet kilkunastu kont rekomendowanych dzięki programowi, nie powinno być to problemem.

Firma hostingowa przygotowała także nieograniczoną liczbę nagród pocieszenia, w postaci 3-miesięcznych abonamentów CDA Premium. Kartę z takim abonamentem otrzyma każdy, kto zostanie wskazany jako osoba rekomendująca przez przynajmniej jednego nowego klienta. Oczywiście na to wszystko nakładają się wcześniej wymienione nagrody pieniężne, to jest 100 zł za nowego klienta firmowego w nazwa.pl oraz 50 proc. prowizji za kupione przez niego usługi.

Tak widoczną, agresywną strategią partnerską nazwa.pl chce przyciągnąć do siebie osoby zajmujące się tworzeniem stron WWW, agencje reklamowe, biura księgowe oraz serwisy komputerowe. Zdaniem firmy hostingowej, ich program może stanowić dla takich podmiotów źródło stałej, znacznej, trwającej przez wiele miesięcy lub nawet lat prowizji gotówkowej.

Nazwa.pl – szczegóły programu partnerskiego oraz konkursu z konsolami PlayStation 4.

* Materiał powstał przy współpracy z marką Nazwa.pl

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst