Zmiany w panelu mBanku. Niebawem zobaczysz nową historię operacji
Jeżeli do tej pory szukanie konkretnej transakcji w panelu bankowości internetowej mBanku zajmowało ci zbyt dużo czasu, to mamy dobre wiadomości. Panel mBanku zyska nową, znacznie ulepszoną historię operacji.
Panel historii w bankowości mBanku do tej pory zawierał przycisk „Zmień widok”, z którego często trzeba było korzystać, by dostać się do konkretnej transakcji. Teraz się to zmieni, a przełączanie widoku przestanie być potrzebne. Da to kilka korzyści, z których pierwszą będzie możliwość podejrzenia salda na koncie po operacji. W tym celu wystarczy aktywować suwak „Saldo”.
Ponadto pojawi się możliwość pobrania zestawienia operacji w formacie PDF lub CSV. W głównym widoku historii będzie można wybrać opcję „Eksportuj listę”, po czym uzyskamy zbiorcze zestawienie w wybranym formacie pliku. Dodatkowo zawieszenia i blokady będą widoczne bezpośrednio w menu.
Nowy panel historii w mBanku to także wyszukanie i filtrowanie wyników bez niepotrzebnego klikania.
Odnalezienie konkretnej pozycji na liście transakcji ułatwią filtry, które znajdą się teraz w panelu po lewej stronie ekranu. Można będzie zawęzić wyniki z uwagi na okres, kwotę, rodzaj, czy rachunek bankowy.
Wyszukiwarka również zyska kilka nowych funkcji. Będzie można wyszukać w niej nie tylko konkretną kwotę, ale też zakres kwot, wpisując np. prostą komendę „100 - 200”. W wynikach wyszukiwania również będzie można zaznaczyć kilka transakcji i wykonać na nich zbiorcze działanie.
Te zmiany wejdą w życie lada moment.
Niektórzy użytkownicy mBanku już teraz widzą nowy panel historii. Jeżeli jeszcze do nich nie należysz, na pewno nie przegapisz nowości, ponieważ system bankowy powiadomi każdego użytkownika indywidualnie o nowościach w panelu.
mBank planuje też kolejne zmiany w panelu, przy czym ponownie będą one wdrażane stopniowo, małymi krokami. Nadchodzącą nowością jest pulpit przygotowany z poszanowaniem zasad RWD, co oznacza, że interfejs będzie skalowany do rozmiaru przeglądarki i do wielkości ekranu urządzenia, na którym korzystamy z serwisu transakcyjnego.
Taki model zmian jest mocno rozciągnięty w czasie, ale jednocześnie nie wywraca do góry nogami sposobu interakcji z bankiem. W przypadku banku metoda ewolucji zamiast rewolucji jest bardzo dobrym pomysłem.