Play24 w nowej odsłonie to nie tylko nowy wygląd. Sprawdzamy nowości w aplikacji sieci Play
Fioletowy operator udostępnił nową wersję Play24 w Google Play i App Store. Sprawdzamy nowości w aplikacji operatora - te nie sprowadzają się bowiem wyłącznie do nowej szafy graficznej.

Już poprzednia wersja aplikacji mobilnej sieci Play działała dobrze. Operator dbał, by dostosowywać ją do nowych iPhone’ów i przygotował ją tak, by dobrze wyświetlała się na tabletach. Nie straszyła archaicznym wyglądem i spełniała swoje zadanie. Mimo to Play24 w wersji mobilnej doczekało się nowej wersji. Prace nad nią trwały pół roku i zaangażowano w nie blisko 60 ekspertów.
Nowa wersja Play24
Aktualizacja aplikacji Play24 oznaczona numerem 6.0 pojawiła się w sklepach z aplikacjami Google Play i App Store. Już po pierwszym uruchomieniu w oczy rzuca się nowy wygląd. Zniknęło znane z poprzedniej wersji „hamburgerowe” menu. Zastąpił je dolny pasek nawigacyjny otwierający kolejne zakładki.
Na pasku nawigacyjnym znalazło się pięć przycisków. Pierwszy z nich to Pulpit. To tutaj można przełączać się między numerami oraz sprawdzić informacje o wybranej taryfie i stanie wykorzystania pakietów. Również w tym oknie widać stan konta lub kwotę do zapłaty za ostatnią fakturę.
W prawym górnym rogu głównego ekranu aplikacji Play znalazły się menu ustawień oraz sekcja powiadomień.
Trzecia zakładka to płatności, gdzie można w wygodny sposób opłacić fakturę oraz sprawdzić, jaka kwota zostanie doliczona do kolejnej poza abonament. W czwartym oknie można przejrzeć historię połączeń, w tym zużycie transferu, minut i wiadomości. Piąta sekcja pozwala na kontakt z działem pomocy.
Play24 w wersji 6.0 to nie tylko nowy wygląd.
Aplikacja sieci Play w nowej wersji jest dużo bardziej przejrzysta, ale to nie koniec zmian. Teraz, aby z niej skorzystać, wystarczy wpisać swój numer telefonu. W dodatku operator w odświeżonym Play24 wprowadził funkcję automatycznego uzupełniania kodów z wiadomości SMS, co upraszcza autoryzację.
W ramach Play24 można teraz także doładować konto na nowe sposoby. Operator wspiera takie metody płatności jak BLIK, Apple Pay (w systemie iOS na iPhone’ach i iPadach) oraz Google Pay (na urządzeniach mobilnych z systemem Android). Sieć chwali się, że doładowanie konta zajmuje teraz niecałe 10 sekund.