Wiedza to potęga, ale trzeba umieć ją zdobyć i przetworzyć. Sprawdź możliwości ankiet SurveyLab

Lokowanie produktu

Z pewnością każdy miał okazję stworzyć lub wypełnić ankietę online. Kwestionariusze, formularze i inne sposoby poznawania opinii towarzyszą nam niemal na każdym kroku. Zaczynając od rejestracji w sklepie internetowym lub ankiety satysfakcji po dokonanych zakupach, a kończąc na badaniach marketingowych związanych z nowym produktem, który dana firma właśnie planuje wprowadzić na rynek. 

MySurveyLab

Warto zauważyć, że przygotowanie ankiety i późniejsze zestawianie ze sobą danych to procesy znacznie bardziej skomplikowane niż mogłoby się wydawać, spoglądając na prosty formularz. Dzisiaj dostępne są narzędzia, które wspierają wszystkich chcących dowiedzieć się czegoś o swoich klientach. Takim narzędziem jest właśnie SurveyLab 

Za jego pomocą stworzymy ankietę satysfakcji klienta, zbadamy preferencje użytkowników serwisu internetowego, zaprojektujemy formularz rejestracyjny, a nawet przygotujemy test online. Wyniki możemy zebrać za pomocą e-maila, SMS-a, poprzez stronę, kod QR, a nawet offline - za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej (Android i iOS).

 class="wp-image-830318"

 

SurveyLab posiada rozbudowane możliwości analizy wyników prowadzonych badań. Wszystkie raporty dostępne są w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że raport jest aktualizowany za każdym razem, gdy tylko nowa odpowiedź pojawia się w naszej ankiecie. Dzięki temu narzędzie sprawdza się w monitorowaniu satysfakcji klienta czy zbieraniu leadów sprzedażowych z imprez lub konferencji (i przekazywaniu ich od razu do działu sprzedaży). Dla zebranych danych możemy tworzyć mierniki, które pozwalają sumować odpowiedzi udzielone na różne pytania oraz przypisywać do nich wagi. Dzięki temu łatwo jest zbudować wskaźnik, który ułatwi nam monitorowanie wyników prowadzonego badania. Zamiast sprawdzać za każdym razem odpowiedzi dla kilku różnych pytań wystarczy obserwować, jak zachowuje się miernik, który je sumuje. 

Informacja ma wartość, jeśli jest łatwo dostępna.  

Współczesny świat bywa bardzo chaotyczny, jeśli spojrzymy na to, ile informacji musimy przetwarzać każdego dnia. Bardzo często są to dane rozproszone, chaotyczne lub trudno dostępne.
Założeniem SurveyLab jest ułatwienie procesu pozyskiwania informacji. Mają ułatwić to na przykład tzw. dashboardy. Jest to dedykowana przestrzeń robocza, która umożliwia dowolne łączenie, wyświetlanie i porównywanie wybranych elementów (wskaźników, statystyk, pytań) z różnych ankiet na jednym ekranie. Dzięki temu możemy stworzyć własny raport, który będzie zawierał tylko interesujące nas wskaźniki i pytania.  

 class="wp-image-830315"

Dashboardy mogą być współdzielone z innymi użytkownikami posiadającymi dostęp do naszego konta. SurveyLab umożliwia pracę grupową z pełną kontrolą dostępów, zarządzaniem użytkownikami, a nawet możliwością definiowania polityki haseł.  

mysurveylab class="wp-image-830306"

SurveyLab oferuje rozbudowane statystyki, które pokazują, jak nasze badanie wygląda na linii czasu. Możemy sprawdzić, w jakie dni jest najchętniej wypełniane, aby lepiej dostosować komunikację do respondenta i dzięki temu zwiększyć liczbę wypełnionych ankiet, czyli tzw. response rate. Wyniki można pobrać w formatach CSV, Excel, PowerPoint, PDF, czy SPSS. 

Przyszłość jest zautomatyzowana 

Automatyzacja staje się wręcz nieodzowna, jeśli przetwarzamy duże ilości danych pochodzące z różnych źródeł lub też łączymy ze sobą dane.

 class="wp-image-830312"

 

SurveyLab udostępnia API (Application Programming Interface) które pozwala na łatwe wymienianie danych z innymi systemami, takimi jak systemy CRM, HelpDesk, Chat czy platformy e-commerce. Umożliwia również automatyzowanie procesów badawczych. Możemy też uzupełnić nasz raport o cenne informacje (zebrane w inny sposób niż za pomocą ankiety, np. z CRM lub Facebooka), które pomogą nam lepiej zrozumieć badane zjawisko. Dzięki temu możemy skupić się na analizie danych i wyciągnięciu wniosków, pozostałą pracę wykona za nas maszyna. 

*Materiał powstał we współpracy z marką SurveyLab.

Lokowanie produktu
Najnowsze