[AKTUALIZACJA] SkyCash nie działa. I nie tylko on - awaria Home.pl uziemiła dziesiątki firm i usług
Użytkownicy SkyCash biją na alarm. Nie mogą korzystać z aplikacji. Problemy występują już na poziomie samego logowania, o przeprowadzeniu jakiejkolwiek transakcji nie wspominając. SkyCash nie działa i na razie nie wiadomo, jak długo to potrwa. Powód? Awaria Home.pl.
Korzystający z aplikacji SkyCash skarżą się, że nie dość, że nie mogą zalogować się na stronie aplikacji to w dodatku nie widzą historii swoich zakupów. Tym samym nie mogą, np. podczas kontroli, wykazać, że dany bilet już kupili.
Staramy się cały czas skontaktować z biurem SkyCash. Telefon biura prasowego nie odpowiada. Złowrogi komunikat pojawia się już po pierwszym sygnale.
Dosłownie przed chwilą SkyCash wydał stosowne oświadczenie na swoim Facebooku, potwierdzając przypuszczenia - przyczyną usterki jest awaria Home.pl
Nie tylko SkyCash nie działa.
Podobnie nieznane są powody i ewentualny termin usunięcia awarii w home.pl - hostingu SkyCash. Bardzo możliwe, że kłopoty aplikacji mają z tym ścisły związek. Na swoim facebookowym koncie firma napisała:
Awaria Home.pl uziemiła dziesiątki firm. A kontaktu brak.
Klienci w komentarzach cierpliwością jednak się nie wykazują. Raczej odwrotnie. Żalą się, że nie działa infolinia i że nie można niczego się dowiedzieć. Niektórzy sugerują, że takie problemy z dostępem do serwerów home.pl to żadne incydentalne zjawisko, a bardziej powtarzające się co tydzień.
Będziemy dobijać się do home.pl i SkyCash do skutku. Jak tylko dowiemy się o przyczynach awarii i możliwych terminach jej usunięcia, nie omieszkamy zaktualizować tego tekstu.
[AKTUALIZACJA 24.09.18 10:05]
Home.pl pomału podnosi się po awarii, ale użytkownicy nadal zgłaszają problemy z działaniem wielu usług. Można się jednak spodziewać, że wszystkie problemy znikną w przeciągu kilku godzin.