Kontakt z obsługą Allegro nigdy nie był wygodniejszy. Firma właśnie uruchomiła czat
Mimo, że liczba aukcji na największym w Polsce portalu sprzedażowym rośnie nieprzerwanie, to Allegro nie zamierza zwalniać. Po zmianach dotyczących systemu komentarzy i wyglądu przyszedł czas na kontakt z klientem w czasie rzeczywistym.
W swojej historii Allegro ma różne wątki. Też takie, których można się wstydzić. Nie dziwi, że właściciele portalu od lat mocno stawiają na bezpieczeństwo transakcji i ich transparentność.
O tę ostatnią dbały kontakty między sprzedającym a kupującym. Podobnie jak relacja między klientem a przedstawicielem serwisu. Do tej pory odbywało się to standardowo, czyli mailem.
Szybkość na pierwszym miejscu.
I to działało. Niekiedy zdarzały się potknięcia. Ale zastosowany system nie odpowiadał przecież za zachowanie poszczególnych użytkowników. Szkopuł w tym, że to co wystarczało w miarę wczoraj nie koniecznie musi pasować jak ulał do tego, co dzisiaj.
A otaczająca nas rzeczywistość gna do przodu. Jesteśmy w niej coraz bardziej rozproszeni. Czas skupienia na postach w social mediach nie od teraz to kwestia raptem kilku sekund. Mianownikiem, czy nam się to podoba, czy nie jest szybkość.
Jak nam się strona na smartfonie albo tablecie ładuje sekundę dłużej – krzywimy się, jakby ziarenko piasku uwierało w skarpecie. Informacja, zakupy, rozrywka – wszystko ma być na wyciągnięcie ręki, za jednym, no dobra: dwoma kliknięciami.
Kontakt w czasie rzeczywistym.
Dzięki tej funkcji Czatu Allegro użytkownik będzie mógł kontaktować się z przedstawicielem portalu w czasie rzeczywistym. Z czatu mogą korzystać wszyscy użytkownicy, o ile sprawa dotyczy Allegro Ads. Za pomocą nowej usługi będą mogli zapisywać wiadomość i ją drukować.
PS. W pierwotnej wersji tekstu błędnie podano nazwę nowej usługi jako "LiveChat" sugerując jej powiązanie z firmą LiveChat Software. Treść zaktualizowano.
ZapiszZapisz
ZapiszZapisz
ZapiszZapisz
ZapiszZapisz
ZapiszZapisz