1. SPIDER'S WEB
  2. Sprzęt
  3. Tech
  4. Technologie

Samsung w nowej reklamie zachęca fanów iPhone'a, by wreszcie dorośli

iPhone kojarzy się z nieustającą innowacją na rynku telefonów komórkowych. W tym najnowszy, świeżutki iPhone X. Samsung po raz kolejny próbuje uświadomić konsumentom, że to tylko część prawdy.

Samsung Growing Up iPhone
510 interakcji
dołącz do dyskusji

Tego można było się spodziewać. iPhone X wchodzi do sprzedaży, dominując w mediach i zapewne wkrótce dominować będzie również w przychodach zapewnianych jego producentowi. Samsung od lat, przy każdej premierze nowego telefonu Apple’a próbuje odwrócić od niego uwagę i podpromować nieco swoje produkty. Czasem bardziej udanie, czasem mniej.

Tym razem premierze iPhone’a X towarzyszy reklama Samsunga zatytułowana Growing up. I tym razem próbuje ona zwrócić uwagę konsumentów, że choć iPhone faktycznie był rewolucyjny w czasach gdy się pojawił, tak dziś to Samsung – nie Apple – jest liderem innowacji.

Growing up od Samsunga próbuje nam grać na sentymentach.

Reklama przedstawia historię młodego człowieka, który w 2007 r. kupił sobie pierwszego iPhone’a. I każdego roku, jak wielu zadowolonych użytkowników, wymieniał go na nowszy model. Potem jednak poznał kobietę, która jest użytkowniczką Samsunga. Co roku każde z nich wymieniało swój telefon na nowszy i co roku okazywało się, że Samsung jego dziewczyny potrafi więcej.

Samsung przypomina, między innymi, że to jego telefony wcześniej były wodoodporne, wcześniej można je było ładować bezprzewodowo i nadal posiadają użyteczne złącze 3,5 mm jack. Opowieść kończy się happy endem – przynajmniej według interpretacji Samsunga – i nasz bohater wymienia swojego iPhone’a na Galaxy Note8, zamiast na iPhone’a X.

Reklama całkiem celna. Samsung już dawno temu dojrzał stając się jednym z najważniejszych producentów telefonów na świecie, a jego serie Galaxy S i Galaxy Note od lat wyznaczają wiele trendów na rynku. Sęk w tym, że zapewne w momencie publikowania kolejnych raportów sprzedaży przez Apple’a to i tak straci na znaczeniu. Wszystko wskazuje na to, że iPhone X będzie rynkowym hitem.