REKLAMA

Przymusowa przerwa w pracy - trwa wielka awaria Outlooka w Europie

Poniedziałek, jak wiadomo, jest prawdopodobnie najbardziej frustrującym dniem tygodnia. Microsoft dolał oliwy do ognia i odciął wielu z nas od poczty elektronicznej. Dlaczego Outlook nie działa?

18.09.2017 14.23
Outlook nie działa
REKLAMA
REKLAMA

Nie od razu zorientowałem się w awarii tej jednej z najpopularniejszych usług pocztowych na świecie, bo nie wszyscy – w tym ja – są przez nią poszkodowani. Dopiero gdy zamiast przez klienta pocztowego postanowiłem spróbować zalogować się przez aplikację webową, znalazłem potwierdzenie, że faktycznie są problemy.

Problemy ma oczywiście konsumencka wersja usługi pocztowej Microsoftu, a nie będąca częścią Office’a 365 aplikacja Outlook. Problem – jak wynika ze zgłoszeń – dotyczy przede wszystkim użytkowników z Europy. Niektórzy nie mogą się zalogować na pocztę, inni donoszą zaś, że poczta nie opuszcza skrzynki nadawczej i nie jest wysyłana. Jeszcze inni donoszą, że na razie nie otrzymują poczty.

Microsoft potwierdza: awaria usługi Outlook jest już wykryta i ma zostać lada moment usunięta.

REKLAMA


To tylko częściowo krzepiące wieści. Usługi internetowe rzadko kiedy pracują zupełnie bezawaryjnie, każdej zdarzają się minimalne przestoje. Nie jest to jednak pierwszy raz w tym roku, gdy Outlook na kilka godzin odmawia posłuszeństwa. Nie jest też jasne, co jest przyczyną tych awarii i co Microsoft robi, by zminimalizować szanse ich wystąpienia w przyszłości.

Outlook (dawniej Hotmail) nie jest już najpopularniejszą usługą pocztową na świecie. Wyprzedził go Google ze swoim znakomitym Gmailem. By móc zacząć nadrabiać za uciekającym mu konkurentem, Outlook musi nauczyć swoich użytkowników, że można na nim zawsze polegać. Sytuacje takie jak dzisiejsza raczej mu w tym nie pomagają…

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA