REKLAMA
  1. Spider's Web
  2. Technologie
  3. Operatorzy

T-Mobile rozda swoim klientom 2,5 tys. paczek z internetem. Ale trzeba być czujnym

Abonenci T-Mobile korzystający z usług typu prepaid powinni śledzić w sierpniu profile swojego operatora w social media. Do zgarnięcia jest 2,5 tys. darmowych paczek internetu.

31.07.2017
14:11
t-mobile na kartę bez limitu konkursy social media
REKLAMA
REKLAMA

Operatorzy cały czas przekonują nas w reklamach, że internet bez limitu jest już w zasięgu ręki. Rzeczywistość jest nieco bardziej skomplikowana. Nadal wiele ofert ma limitowany transfer danych i mało kto pogardziłby dodatkową paczką internetu - zwłaszcza w okresie wakacyjnym.

T-Mobile wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów ofert na kartę.

T-Mobile Polska zaprezentowało na początku roku nową taryfę prepaid. W domyślnym wariancie kosztującym 25 zł miesięcznie klienci T-Mobile na kartę mogą korzystać z nielimitowanych rozmów i SMS-ów. Oprócz tego w tej cenie otrzymuje się paczkę danych o wielkości 10 GB.

t-mobile na kartę bez limitu konkursy social media class="wp-image-581392"

Dla wielu osób taki pakiet będzie wystarczający, ale w wakacje wykorzystanie internetu może być większe niż zazwyczaj. Rozmowy wideo z rodziną, strumieniowanie materiałów wideo poza domem, brak dostępu do Wi-Fi - to wszystko może sprawić, że pakiet skończy się szybciej niż zwykle.

T-Mobile przygotował 2,5 tys. paczek internetu po 1 GB każda, które będzie można wygrać w konkursach.

Sieć poinformowała dziś, że zaplanowała na sierpień konkursy dla abonentów prepaid, w których do wygrania będzie 2,5 tys. paczek internetu. Udało nam się ustalić, że każdy z tych bonusowych pakietów będzie powiększał paczkę danych w taryfie prepaid o 1 GB.

REKLAMA

Konkursy, które będą pojawiały się w profilach social media na przestrzeni sierpnia, będą wymagały od klientów "kreatywnego łączenia obrazków, słów, pojęć i kontekstów". Nawiązywać będą do kampanii reklamowej T-Mobile.

Materiał reklamowy zachęcający do sprawdzenia nowej oferty T-Mobile na kartę będzie emitowany w telewizji od sierpnia. W tym miesiącu ruszą też konkursy w kanałach social media: Facebook, Instagram i Twitter.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA