Awaria sieci Plus: brak zasięgu i niedziałający internet mobilny
Trwa właśnie awaria sieci Plus. Kolejni użytkownicy zgłaszają brak zasięgu lub bardzo wolno działający internet mobilny. Operator potwierdził, że ma problemy.
W serwisie Downdetector pojawiły się dziesiątki zgłoszeń o problemach z działanem sieci Plus. Klienci operatora sygnalizują problemy z funkcjonowaniem internetu mobilnego oraz brak zasięgu na niektórych pasmach.
Mapa awarii sugeruje, że problemy występują w kilku miastach/regionach:
Operator potwierdził na Facebooku, że awaria rzeczywiście wystąpiła oraz zapewnił, że pracuje już nad jej usunięciem:
Skontaktowaliśmy się z przedstawicielem operatora i czekamy na dodatkowe informacje. Jeśli się pojawią, zaktualizujemy ten wpis.
Aktualizacja:
Majewski zaznaczył również, że skutki dla klientów powinny być minimalne, gdyż "od dłuższego czasu nakłaniamy klientów korzystających ze sprzętu 2G do przejścia na nowocześniejsze systemy komunikacji".
Przedstawiciel sieci Plus zaznaczył również, że "każdy klient ma oczywiście prawo do skorzystania z prawa do reklamacji, a w przypadkach dotyczących problemów z korzystaniem z usług każde takie zgłoszenie rozpatrujemy (operator - przyp. red.) indywidualnie, analizując okoliczności sprawy konkretnego abonenta". Arkadiusz Majewski w imieniu sieci Plus przeprosił klientów za wszelkie niedogodności.