To może być skok życia. Mobile Vikings wyśle jednego klienta do Chin, by skoczył na bungee z 233 m
Mobile Vikings ogłosiło start nowego konkursu dla swoich klientów. Nagroda jest nie byle jaka, bo zwycięzca #ZyjNoLimit pojedzie do Chin by skoczyć na bungee z Macau Tower.
Ruszył nowy konkurs Mobile Vikings pod hasłem #ZyjNoLimit. Operator zachęca swoich abonentów do pokazywania w kreatywny sposób tego, jak żyją "bez żadnych ograniczeń". Na zachętę by wziąć udział w zabawie i podzielić się zdjęciami obrazującymi to hasło sieć organizuje konkurs.
Mobile Vikings zasponsoruje jednemu z abonentów wyjazd do Hong Kongu na 5 dni zwieńczony skokiem na bungee.
Nie będzie to jednak typowa wycieczka krajoznawcza, bo przewidziano niecodzienną atrakcję. Szczęśliwiec, który wygra w konkursie, odwiedzi jedno z ikonicznych miejsc Państwa Środka, czyli Macau Tower. W zgodzie z duchem kampanii Żyj No Limit laureat będzie mógł skoczyć z niego na bungee.
Macau Tower w Chinach została oddana do użytki pod koniec 2001 roku. Wieża ma wysokość 338 m, a punkt widokowy znajduje się na wysokości 233 m i to właśnie z tej wysokości zwycięzca konkursu będzie mógł skoczyć na bungee. To jedna z najwyższych tego typu instalacji na świecie.
Konkurs #ZyjNoLimit w Mobile Vikings - zasady.
Operator zachęca do tego, by uczestnicy konkursu "zaprezentowali swoją wizję życia no limit" w kreatywny i nieszablonowy sposób. Akcja kierowana jest przede wszystkim do millenialsów, ale mogą oczywiście wziąć w niej udział wszyscy chętni. W ramach nagrody zwycięzca będzie mógł zabrać na wyjazd osobę towarzyszącą.
W celu wzięciu udziału w konkursie trzeba zamieścić zgłoszenie na stronie internetowej operatora w formie zdjęcia i opisu będących interpretacją hasła #ZyjNoLiit. Chętni mają czas na dodawanie zgłoszeń do 24 marca, a zwycięzcę wybierze komisja i ogłosi swój wybór 29 marca.
Pod uwagę mają być brane:
- pomysłowość;
- kreatywność;
- walory artystyczne zgłoszeń;
- spójność między nadesłanym zdjęciem a tekstem.
Konkurs #ZyjNoLimit organizowany przez Mobile Vikings promuje wideo podróżnika, publicysty i blogera Jacka Gadovsky'ego z Zanzibaru.