Nintendo stać na dobre reklamy. Spot promujący konsolę Switch podczas Super Bowl był rewelacyjny
Nintendo udowodnia, że z archaicznej firmy tworzącej sprzęt dla największych fanów zamienia się w nowoczesnego producenta sprzętu, który rozumie potrzeby graczy. Ich spot Nintendo Switch Super Bowl jest rewelacyjny.
Wielkie N wykorzystało finały Super Bowl do emisji reklamy nadchodzącej konsoli - Nintendo Switch. Według moich informacji to jedyny producent platform do grania, który zdecydował się na promocję w prime-time amerykańskiej telewizji. Ani Sony ani Microsoft nie wykonali podobnych ruchów.
Spot Nintendo Switch Super Bowl można zobaczyć również w sieci, w edycji rozszerzonej:
Powyższy materiał idealnie trafia w moje gusta oraz wyobrażenie o najnowszej konsoli Nintendo. Jasne, przyjemna dla oka i ucha reklama nie naprawia bardzo kiepskiego katalogu gier na start, a także wysokich cen takich mini-produkcji jak Bomberman R czy 1-2 Switch.
Spot pokazuje jednak coś innego. Materiał dowodzi, że wymiana kadr w Nintendo naprawdę przynosi efekty. Firma na nowo rozumie potrzeby graczy, adresując kampanię do ludzi mojego pokroju - „młodych dorosłych” wychowanych na legendzie NES-a oraz SNES-a. Ale po kolei: