Wielki sukces Listonica! Google robi kampanię reklamową z polską aplikacją
To jeden z większych wizerunkowych sukcesów aplikacji mobilnych wymyślonych i wyprodukowanych w Polsce! Google wybrało Listonica do akcji promującej Androida w Europie.
I to nie byle jakiej akcji - reklamy Listonica promującego Androida pojawiają się w super prestiżowej prasie: The Economist, New York Timesie, Wall Street Journal, BuisnessWeeku Bloombgera i Financial Times.
W kreacjach widzimy jednego z twórców polskiej aplikacji Filipa Miłoszewskiego i cytat z jego wypowiedzi: „Dzięki Androidowi podwoiliśmy liczbę aktywnych użytkowników”. Poniżej opis, do czego służy Listonic: „Listonic to darmowa aplikacja, która pomaga użytkownikom tworzyć listę zakupów. To też jedna z tysięcy europejskich firm, które używają Androida do przygotowania swoich produktów, zdobywania klientów i rozwoju biznesu. Poznaj więcej historii innowacji na g.com/androidstories
Miło widzieć polskich twórców polskich aplikacji na tak prestiżowych i eksponowanych pozycjach. Tym bardziej miło, iż wciąż uważa się, że w Polsce trudno o duże sukcesy software’owe.
Przy okazji nieśmiało przypomnę, że Spider’s Web kibicuje Listonicowi od dawna. W zasadzie od powstania pomysłu i aplikacji. Sprawdźcie nasze archiwalne teksty pod tym linkiem: https://spidersweb.pl/tag/listonic