Social media  / Artykuł

Nie musisz nawet sięgać do portfela, żeby pomóc. Wystarczy Twitter, Instagram i #MastercardGraZWOSP

125 interakcji
dołącz do dyskusji

Martercard gra z WOŚP już kolejny rok. Tłumaczymy zasady tegorocznej edycji zabawy #MastercardGraZWOSP.

O co chodzi z #MastercardGraZWOSP?

W dniu 25. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (tj. 15 stycznia 2017 roku) firma Mastercard zapłaci za tweety na Twitterze oraz posty/zdjęcia na Instagramie, które będą zawierały w treści “#MastercardgrazWOSP” lub “#MastercardgrazWOŚP” - wielkość liter oraz ewentualny polski znak nie mają znaczenia.

Ile pieniędzy przekaże Mastercard na WOŚP?

Mastercard zapowiedział, że przekaże 200 tys zł. Za każdy pierwszy tweet danego użytkownika z hasztagiem “#MastercardgrazWOSP” lub “#MastercardgrazWOŚP” firma przekaże na konto 5 zł. Liczą się również retweety.

Zaś na Instagramie pierwsze dodane przez użytkownika zdjęcie z tagiem “#MastercardgrazWOSP” lub “#MastercardgrazWOŚP” oznacza 1 zł dodatkowego wsparcia na Orkiestrę.

Ile tweetów lub zdjęć mogę zamieścić?

Mastercard zapłaci tylko za twój pierwszy tweet, retweet lub zdjęcie/post na Instagramie. Jednak wysyłając więcej wiadomości zwiększasz szansę na to, że więcej osób usłyszy o akcji i do niej dołączy, np. udostępniając dalej twoją wiadomość.

Co się stanie, jeśli internauci “uzbierają” więcej niż 200 tys. zł?

Mastercard gra z WOŚP już kilka lat. W 2014 roku udało się za pomocą internetowej zabawy z hasztagiem #MastercardgrazWOSP zebrać ponad 65 tys. zł.

Rok później internauci dobili do limitu ustalonego przez Mastercard - 100 tys. zł - i znacznie go przekroczyli. W odpowiedzi na ogromne zaangażowanie twitterowiczów Mastercard zdecydował się na podwojenie tej kwoty!

Podobnie było w 2016 roku, kiedy Mastercard zwiększył limit do 150 tys. zł. Ta kwota zbiórki również została przekroczona, a Mastercard stanął na wysokości zadania i zamiast 150 tys. przelał na WOŚP aż 200 tys. zł.

W tym roku kwota, jaką mogą zebrać internauci została ponownie podniesiona i wynosi 200 tys. zł. Mastercard zachęca jednak do zabawy nie tylko użytkowników Twittera, ale również Instagrama. I coś mi mówi, że i tym razem społeczność internautów zbierze więcej, niż przewiduje limit.

A czy wtedy Mastercard przeleje na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jeszcze większą sumę? Po cichu właśnie na to liczę i trzymam kciuki, żeby tak się stało.

Ile już udało się zebrać?

W chwili pisania tego newsa internauci zebrali w ramach #MastercardGrazWOSP ponad 71 tys. zł. Aktualny licznik zbiórki znajduje się na specjalnej stronie Brand24.

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst