Technologie  / News

Wystartowała PZU Samoobsługa. Docenisz ją przy pierwszej stłuczce

Nowa aplikacja PZU pozwoli na samodzielną kalkulację kosztów naprawy samochodu. Samoobsługa szkody, bo taką nazwę nosi aplikacja, jako pierwsza usługa tego typu pozwoli na natychmiastowe otrzymanie wartości kwotowej szkody.

PZU chwali się właśnie wprowadzeniem nowej aplikacji internetowej. Pozwoli ona "wyliczyć każdą stratę na mieniu". Twórcy aplikacji Samoobsługa szkody, dostępnej za pomocą przeglądarki internetowej, wyszczególniają następujące kategorie dla których będzie można dokonywać obliczeń:

  • samochody;
  • domy;
  • mieszkania;
  • ogrody.

Dla kogo nowa aplikacja PZU?

Samoobsługa szkody została przygotowana z myślą o klientach Grupy PZU, którzy zgłaszają "szkody niewielkich rozmiarów". Link do aplikacji online zostanie wysłany klientom bezpośrednio po zgłoszeniu szkody przedstawicielom PZU. Zgłoszenie można wykonać telefonicznie lub przez internet.

Dokonania oględzin będzie można dokonać samodzielnie, a potem nastąpi zdalna "likwidacja merytoryczna". Wyliczenie kwoty odszkodowania będzie możliwe bez konieczności oczekiwania na przyjazd rzeczoznawcy wyznaczonego przez ubezpieczyciela, co ma przyspieszyć cały proces.

Nowa aplikacja PZU

Aplikacja PZU - jakie zalety ma Samoobsługa szkody?

  • intuicyjność obsługi;
  • brak konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania;
  • brak wymagania specjalistycznej wiedzy od klienta;
  • odpowiednie zabezpieczenia;
  • gwarancja natychmiastowego wsparcia.

PZU na podstawie oględzin dokonanych przez klienta będzie mogło zaproponować wysokość kwoty odszkodowania. Jeśli klient się z taką wyceną zgodzi, to "dokument potwierdzający samodzielne wykonanie oględzin zostanie przesłany i automatycznie załączony do Systemu Likwidacji Szkód PZU".

Na szczęście klienci będą mogli później zmienić swoją decyzję i zrealizować cały proces obsługi szkody w sposób tradycyjny.

Samoobsługa szkody to dopiero początek zmian w obsłudze ubezpieczeń. Aplikacja PZU ma się rozwijać. W przyszłości planowane jest wdrożenie rozwiązania kompleksowego.

PZU w przyszłości pozwoli klientom za pomocą urządzeń mobilnych szkodę zgłosić, oszacować jej wysokość, a także monitorować status sprawy na bieżąco.

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst