Brawo Facebook! W końcu jedna aplikacja do Messengera, Instagrama i WhatsAppa
Największa sieć społecznościowa na świecie wprowadza funkcję, z której bardzo ucieszą się firmy promujące się w usługach Facebooka. Zunifikowaną skrzynkę odbiorczą obejmującą Facebooka, Messengera i Instagrama.
Jedną z wielkich zalet promowania się w sieciach społecznościowych przez firmy jest możliwość bezpośredniego dialogu z klientami. Problem w tym, że Facebook ma bardzo wiele produktów dla firm. Są to Strony na Facebooku, usługi na Messengerze i WhatsAppie, czy możliwość promowania się zdjęciami na Instagramie. Jak to wszystko ogarnąć?
Wszyscy wiedzą jakie rozwiązanie byłoby idealne. I, jak przyznaje sam Facebook, wprowadza je ze zbyt dużym opóźnieniem. Doszło bowiem do tego, że pracownicy działu promocji firm wykorzystywali po kilka telefonów, by móc błyskawicznie reagować na wpisy klientów na każdej z usłudze Facebooka. Na szczęście to odchodzi do przeszłości.
Komunikacja z klientem na Facebooku teraz będzie łatwiejsza
Nowa wersja aplikacji Facebook Pages Manager od tej pory obsługuje posty Facebooka, prywatne wiadomości i komentarze na Instagramie. Wprowadzono też obsługę kart, by wygodnie się przełączać pomiędzy poszczególnymi produktami Facebooka.
Nowa wersja aplikacji jest już testowana i ma zostać udostępniona szerokiej publiczności „w nadchodzących tygodniach”. Rzecz jasna nadal będzie można pracować też „po staremu”, czyli za pomocą dedykowanych aplikacji do każdej z usług. Tylko… po co?