REKLAMA

Nie działa ci internet w Play? Spokojnie, to było do przewidzenia

Klienci sieci Play mają powody do niezadowolenia. Usługi operatora sprawiają obecnie problemy, a w różnych regionach kraju nie sposób jest połączyć się z internetem oraz skorzystać z usług głosowych i SMS. Najpewniej to jednak pokłosie zapowiadanych wcześniej prac modernizacyjnych.

21.09.2016 13.33
abonament dla rodzin t-mobile
REKLAMA
REKLAMA

W tym roku polscy operatorzy mają dość często problemy. Poważne awarie notowały w wakacje sieci Orange i T-Mobile, a teraz przyszła kolej na Play. Klienci sieci zgłaszają nam różnymi kanałami problem z dostępem do usług.

Niezadowolenie klientów widać też na fanpage’u operatora na Facebooku.

Klienci zgłaszają, że w różnych lokalizacjach mają problemy ze skorzystaniem z usług operatora. Dotyczy to przede wszystkim internetu, ale awaria dotknęła również wedle informacji od osób korzystających z Play usług głosowych i SMS.

Użytkownicy kart SIM w sieci Play mają przede wszystkim problem z zalogowaniem się do sieci. Jeśli to się uda, to nie sposób uaktywnić transferu danych. Jeśli zaś telefon już połączy się z siecią 3G lub LTE, to transfery są bardzo wolne.

Awaria Play class="wp-image-517457"

Tej awarii akurat można było się spodziewać.

Na blogu Play pojawiła się wczoraj informacja o planowanych pracach modernizacyjnych:

Co prawda była mowa o problemach z Play24, ale najwyraźniej coś poszło nie tak i awaria dotknęła usługi internetowe, głosowe i SMS-y.

Prawda jest jednak taka, że tym razem nie ma co na sieci wieszać psów. Telekomy od czasu do czasu muszą poprawić swój system teleinformatyczny, a Play wykorzystał w tym celu noc z 20 na 21 września. Jednocześnie przedstawiciel sieci zaznaczył, że:

REKLAMA

Awaria z pewnością nie dotyczy wszystkich klientów - mój prywatny telefon w Play po wyłączeniu sieci Wi-Fi bez problemu łączy się z siecią LTE w Warszawie. Niemniej jednak pozostaje mieć nadzieję, że zostanie ona usunięta w ekspresowym tempie.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA