Wybiegaj sobie hełm Vikinga i zgarnij nagrody! Mobile Vikings startują z konkursem #RunVikings
Mobile Vikings przygotowało dla swoich klientów nową akcję promocyjną. W ramach #RunVikings użytkownicy są zachęcani do aktywnego spędzania czasu zgodnie z trendem dbania o własne zdrowie.
Użytkownicy smartfonów pokochali aplikacje fitnessowe. Za pomocą modułów GPS w urządzeniach mobilnych i wskazań z czujników urządzeń z kategorii technologii ubieralnej, takich jak smartfony i tablety, oprogramowanie jest w stanie zapisywać i przetwarzać dane na temat aktywności fizycznej.
Sieć Mobile Vikings dostrzegła ten trend i wpisuje się w niego zapowiedziany właśnie konkurs.
Mobile Vikings ogłosiło właśnie start kampanii #RunVikings, w ramach której będzie zachęcać swoich klientów do ruchu, dbania o kondycję i dzielenia się z innymi swoimi osiągnięciami. Jak wskazuje nazwa akcji, operator poszukuje osób zainteresowanych bieganiem.
Przedstawiciele sieci postanowili połączyć trend na dbanie o swoje zdrowie i aktywność z “walecznym charakterem swoich klientów”. Akcja kierowana jest zresztą nie tylko do społeczności Mobile Vikings, ale do wszystkich osób zainteresowanych realizowaniem sportowych ambicji.
#RunVikings - jak to działa?
Akcja o nazwie #RunVikings to konkurs, który organizowany będzie przed trzema kolejnymi edycjami tegorocznego biegu Survival Race. Zadaniem osób, które zdecydują się wziąć w niej udział, będzie wybieganie trasy i zarejestrowanie tego za pomocą aplikacji w smartfonie.
Trasa, którą przebiegną użytkownicy, będzie miała mieć określony kształt po naniesieniu zebranych podczas biegu danych z czujnika GPS na mapę. Jako przykład aplikacji, którą będzie można wykorzystać do tego celu, Mobile Vikings podaje popularne Endomondo.
Jak wziąć udział w #RunVikings?
Jako zgłoszenie do konkursu Mobile Vikings będzie traktowany post w serwisie Instagram. Zadaniem użytkownika jest zrobienie zrzutu ekranu z aplikacji - np. wspomnianego Endomondo - po zakończeniu biegu na trasie, której kształt na mapie odpowiada założeniom.
Publikując zrzut z aplikacji do rejestracji biegu w serwisie Instagram użytkownik, aby zgłosić się do konkursu, będzie musiał umieścić w opisie hashtag #RunVikings. Przedstawiciele sieci zachęcają też do publikowania innych fotografii związanych z bieganiem i treningami pod tym hashtagiem.
Na realizację każdego z wyzwań #RunVikings przeznaczony zostanie określony czas.
Po jego upłynięciu jury wyłoni zwycięzcę, a podczas wyboru będą brane pod uwagę takie czynniki jak dokładność odwzorowaniu przez trasę biegu zadanego kształtu i długość przebiegniętej trasy. Organizatorzy zobowiązali się też do tego, by docenić kreatywność uczestników konkursu.
W ramach akcji promocyjnej do wygrania będzie szereg nagród. Operator obiecuje uhonorować osoby docenione przez jury trzema kamerami sportowymi Yi Action Camera, 24 darmowymi voucherami na wybraną edycję biegu Survival Race oraz 63 miesiącami za darmo w Mobile Vikings.
Pierwsze wyzwanie połączone jest z wrocławską edycją biegu Survival Race, a zadaniem jest przebiegnięcie trasy, która na mapie będzie przypominała hełmu Vikinga. Termin, do którego w serwisie Instagram powinny pojawić się zgłoszenia opatrzone hashtagiem #RunVikings, to 20 maja.