REKLAMA

Dlaczego ludzie chcą używać AdBlocka? Przekonałem się na Wyborcza.pl

Jestem przeciwnikiem blokowania reklam w internecie, czego nie raz nie dwa dawałem wyraz w tekstach na Spider’s Web.

Dlaczego ludzie chcą używać AdBlocka? Przekonałem się na Wyborcza.pl
REKLAMA
REKLAMA

Rozumiem jednak tych, którzy reklamy blokują. Szczególnie, gdy reklamowy absurd zatacza takie kręgi jak to, co dzieje się na Wyborcza.pl.

Odpalam tekst ze strony głównej Gazeta.pl do serwisu Wyborcza.pl, którego - uwaga! - opłacam cyfrowy abonament! Dostaję coś takiego:

Wymieńmy dla pewności:
- 3 reklamy display
- 5 reklam wideo

W serwisie, którego opłacam abonament. W materiale, w linku do którego na stronie głównej nie było żadnej informacji o tym, że w środku jest wideo. W tekście, który po prostu chciałem przeczytać, ale się nie da.

W zasadzie nie wiem, jak to określić: patologia, przegięcie, chamstwo, idiotyzm? To chyba za mało.

Krzysztof Stanowski z Weszlo.com popełnił ostatnio ciekawą opinię nt. AdBlocka. Zgadzam się ze zdecydowaną większością jego argumentów, szczególnie z pointą:

REKLAMA

Tyle że w swoim wywodzie Krzysiek nie uwzględnił jednej sytuacji - ja przez reklamową patologię mam problemy z przeczytaniem tekstu, za który zapłaciłem wydawcy żywą gotówką.

No i co teraz?

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA