Wideo dnia: Tailor Swift pokazała, jak bolesne może być korzystanie z Apple music
Apple pokazało światu właśnie nową reklamę usługi Apple Music. Jak na razie trudno powiedzieć, czy to żart na prima aprilis, czy też krótki klip będzie wykorzystywany szerzej w nadchodzących dniach. Taylor Swift w reklamie Apple Music ćwiczy na bieżni, by w końcu... wyrżnąć orła i zaliczyć twarde spotkanie z podłogą.
Często twórcy serwisów streamingowych współpracują z artystami i wykupują od nich ekskluzywne prawa do stworzonych przez nich utworów, ale zdarza się, ze sam wizerunek artysty wykorzystywany jest do promocji usługi.
Dzisiaj Taylor Swift pojawiła się w reklamie Apple Music.
Reklama o tytule Taylor vs. Treadmill zaczyna się jak każda inna reklama serwisu muzycznego. Piosenkarka zaczyna słuchać na bezprzewodowych słuchawkach utworu Jumpman autorstwa duetu Drake/Future i rapuje razem biegając na bieżni.
Taylor Swift w reklamie Apple Music przeklikuje się przez kolejne ekrany w aplikacji pokazując jej funkcje. Pokazuje widzom, że Apple Music przygotowało specjalne playlisty na różne okazje, w tym dla sportowców.
Piosenkarka wybrała playlistę #GYMFLOW.
Taylor Swift w reklamie Apple Music pojawiła się na kanale radia Beats 1 w serwisie YouTube. Z klipu możemy się dowiedzieć, że usługa jest “rozpraszająco dobra”. Reklama przekonuje, że Apple Music oferuje “całą muzykę, jaką możesz chcieć”.
W celu ukazania, jak bardzo dobre działanie aplikacji może “rozproszyć” użytkownika, poproszono Taylor Swift, by... z gracją spadła z bieżni i to nie przestając rapować. Po twardym lądowaniu Taylor Apple namawia widzów, by wykorzystali trzymiesięczny okres próbny.