Tech  / News

Tak będą wyglądały nowe reklamy na YouTubie, których nie będziesz mógł pominąć

Google właśnie ogłosił wprowadzenie nowego formatu reklamowego na YouTube, który ma być szczególnie użyteczny przy krótkich klipach wideo, szczególnie gdy liczymy na widzów konsumujących nasze materiały z urządzeń mobilnych.

Możemy się kłócić o tę całą erę post-PC, czy nastąpiła, czy może jeszcze nie, i czym ona jest, ale z faktami nie ma co dyskutować. Większość z nas coraz częściej konsumuje treści, w tym multimedialne, za pomocą urządzeń ultramobilnych, takich jak telefony komórkowe.

To bardzo istotny i lukratywny segment dla reklamodawców, ale też bardzo trudny w realizacji. Na komputerze PC można użytkownika uraczyć banerami, dodatkowymi treściami czy innymi elementami, na które nie ma miejsca na małym ekranie telefonu. A co więcej, na telefonie oczekujemy natychmiastowego zaserwowania treści i zazwyczaj nie mamy czasu ani ochoty oglądać długich reklam.

YouTube ma już na to rozwiązanie. Reklamy, których nie możesz pominąć.

Firma Google wprowadzi na YouTube nowy format reklamowy, który opisuje w swojej informacji prasowej jako „bumper ads”. To reklamy, które twórcy treści mogą wykorzystać, by skuteczniej zarabiać na swoich widzach.

Nowy format reklamowy jest znacznie krótszy (spot nie może być dłuższy niż sześć sekund), ale za to nie można go pominąć, w przeciwieństwie do dłuższych reklam. Jak będą wyglądać takie reklamy? Oto przykład:

Format ma zostać uruchomiony już w przyszłym miesiącu. Pierwszymi zainteresowanymi nowym formatem są między innymi Audi i Atlantic Records.

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst