REKLAMA

To będzie okazja, żeby sprawdzić, jak wygląda help desk operatora przeniesiony na wyższy poziom

Nie zawsze kontakt z biurem obsługi operatora musi być szablonowy. Teraz możemy na własnej skórze przekonać się, jak wygląda obsługa klienta przeniesiona o poziom wyżej.  

mobile vikings viking ekspert
REKLAMA
REKLAMA

Na początku tego miesiąca operator Mobile Vikings wyjawił nam, że planuje w całkowicie nietypowy sposób rozwinąć swój - i tak działający do tej pory bardzo dobrze - help desk. W miejscu, do którego do tej pory dzwoniliśmy lub pisaliśmy głównie po to, żeby np. dowiedzieć się o ceny pakietów czy dodatkowych usług, mieliśmy od teraz odnaleźć... porady także i z innych dziedzin.

Może i niekoniecznie obiecywano, że otrzymamy tam odpowiedź na "Wielkie pytanie o życie, wszechświat i całą resztę", ale w zapowiedziach i tak wyglądało to bardzo atrakcyjnie. Zapowiedzi jednak zapowiedziami - przychodzi czas, żeby je zweryfikować. I będzie mógł to zrobić każdy zainteresowany.

Na własne oczy będziemy mogli zobaczyć, co z tego wyszło.

Już jutro rusza bowiem pierwsza odsłona akcji #VikingEkspert, czyli dość niezwykłego help desku Mobile Vikings. Dlaczego niezwykłego? Bo tym razem, zamiast ze standardowym biurem obsługi klienta, nasze pytania (z określonej dziedziny) będziemy kierować do specjalnie na tę okazję zaproszonego eksperta.

Tak, tym razem nie będziemy do operatora pisać z pytaniem o to, do kiedy ważne jest nasze konto albo który plan taryfowy najlepiej wybrać. Tym razem będziemy mogli zapytać go np. o to... jak założył własną firmę.

Jak dokładnie to wygląda?

W pierwszej edycji akcji #Viking Ekspert, która odbędzie się 20 kwietnia pomiędzy 10:00 a 14:00, gościem specjalnym, odpowiadającym na pytania zainteresowanych, będzie Tomasz Chołast ze Zrzutka.pl, a więc osoba, która żadnego pytania o zakładanie, działanie czy rozwój startupów się nie boi.

Czego przykładowo możemy dowiedzieć się podczas kontaktu z Ekspertem Vikingów przy najbliższej sesji? Jest tego całkiem sporo:

Jak możemy się z nim skontaktować, rozwiewając tym samym nasze wątpliwości odnośnie prowadzenia młodej firmy? Wystarczy napisać do Mobile Vikings, co możemy zrobić zarówno za pośrednictwem poczty elektronicznej (viking.ekspert@mobilevikings.pl - tutaj pytania możemy wysyłać aż do 18:00), jak i profili operatora w serwisach społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter.

Na wszystkie pytania powinniśmy otrzymać odpowiedzi albo tego samego, albo najpóźniej następnego dnia. Jeśli więc ktoś waha się właśnie teraz przed założeniem własnej działalności, wie już, gdzie kierować pytania.

A na co to komu?

Tak, teoretycznie operator powinien być od tego, żeby zapewniać nam odpowiednie usługi i ich określoną jakość, a jeśli mamy do niego pytania, to powinny być one związane właśnie z tymi usługami, a nie nie wiadomo czym.

REKLAMA

Skoro jednak operator obsługę klienta na tym standardowym poziomie ma już opanowaną, dlaczego nie pójść o krok dalej? Dlaczego nie szukać u niego przy okazji porady o to, jak np. właśnie założyć firmę, zmienić stopkę w mailu albo o to (tu już zupełnie losowy przykład), jaki komputer wybrać? Dlaczego nie wymagać od operatora ciut więcej? Szczególnie jeśli wiemy, że po drugiej stronie ekranu siedzi prawdziwy ekspert, którego warto zapytać w danym temacie, a z którym kontakt poza operatorem byłby dużo trudniejszy.

Czas więc przekonać się, jak operator potrafi sobie poradzić z dodatkowym - nieszablonowym i naprawdę ambitnym zadaniem. Możecie być pewni, że spróbujemy jutro zadać przynajmniej jedno pytanie.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA