Teraz T-Mobile daje za darmo 1 TB internetu mobilnego wszystkim swoim klientom
T-Mobile zapowiedział wprowadzenie nowej oferty i nowej kampanii reklamowej, ale klientów najbardziej zaciekawi promocja dająca aż 1 TB transferu danych. Z promocji mogą skorzystać wszyscy klienci sieci.
Zwykle operatorzy oferują klientom paczkę danych o wielkości od kilku do kilkunastu gigabajtów miesięcznie. T-Mobile postanowił w ramach specjalnej promocji rozdawać klientom o dwa rzędy wielkości danych więcej.
1 TB internetu w T-Mobile za darmo
Promocja kierowana jest zarówno do nowych klientów, jak i do obecnych abonentów sieci. 1 TB internetu mobilnego w smartfonie ma pozwolić użytkownikom bez przeszkód testować jakość działania usług operatora.
Z 1 TB danych ucieszą się z pewnością osoby, które mają zamiast przetestować jakość mobilnego internetu LTE za pomocą takich programów jak Speedtest.net. Takie badanie prędkości łącza pożera bardzo dużo danych, a teraz można dokonać wielu pomiarów bez większych obaw o wyczerpanie limitu gigabajtów.
Paczka 1 TB internetu od T-Mobile ważna jest przez cały okres rozliczeniowy. Bonus nie jest jednak przyznawany automatycznie - aby aktywować pakiet należy wysłać bezpłatny SMS o treści NET na numer 80008. Alternatywnie będzie zarejestrować się jutro na stronie najlepszasiec.pl.
Internet dla klientów indywidualnych i firm.
Internet domowy dla klientów indywidualnych jest teraz tańszy o 50 proc. przez cały czas trwania umowy, a z oferty mogą skorzystać nowi klienci i dotychczasowi abonenci.
Trzy dostępne pakiety to 10 GB, 35 GB i 55 GB przy zobowiązaniu miesięcznym w wysokości odpowiednio 19,99 zł, 29,99 zł i 34,99 zł. Do tego jest opcja “no limit” w cenie 79,99 zł za miesiąc.
Oferta internetu mobilnego dla firm przygotowana została z myślą o małych przedsiębiorstwach. Pracownicy mogą korzystać z pakietu no limit na kilku urządzeniach jednocześnie, a abonament miesięczny to 59 zł.
Nowa kampania reklamowa T-Mobile.
W nowej kampanii reklamowej, która rusza 15 marca, wzięli udział Kinga Preis i Tomasz Kot. Akcja przewidziana jest na 2 miesiące i nakręcono cztery klipy. Materiały będą stylizowane na teledyski, a przewodnim motywem muzycznym jest kawałek “Simply the Best” Tiny Turner. Akcja utrzymana jest w ramach platformy “Hit od T-Mobile”.
T-Mobile chce w nowych w swoich materiałach promocyjnych podkreślić niezawodność swoją sieci - powołując się na przeprowadzone dwukrotnie niezależne badania PC Communications i wyróżnienie “Best in test” i znajdując potwierdzenie tej tezy w wynikach tegorocznego raportu UKE. Przykładowy klip z nowej akcji promocyjnej znajduje się poniżej:
T-Mobile chwali się, że kampania będzie prowadzona w sieci w takich serwisach jak Facebook, Instagram, YouTube oraz - co staje się coraz popularniejsze - Snapchat. Nie zabraknie też działań w radiu, outdoorze, w salonach sieci itp.
PS Regulamin usługi jeszcze nie jest dostępny na wskazanej przez sieć stronie www.