Operatorzy  / News

[Aktualizacja] Korzystasz z Orange i używasz iPhone'a? Przygotuj się na problem z dostępem do Mój Orange

Abonenci sieci Orange, którzy zaktualizowali aplikację Mój Orange w App Storze, przez kilka dni będą mogli mieć utrudniony dostęp do swojego konta użytkownika na urządzeniach z systemem iOS. Jak udało nam się potwierdzić u rzecznika pomarańczowej sieci, aplikacja Mój Orange w wersji 3.2 może nie działać na iPhone’ach i iPadach i zniknęła chwilowo z App Store'u. Znamy przewidywany termin udostępnienia nowej wersji.

Na końcu wpisu znajduje się aktualizacja z dnia 03.03.2016.

Aplikacja Mój Orange pozwala abonentom sieci zarządzać swoim kontem. Mogą skorzystać z niej abonenci usług mobilnych i użytkownicy Neostrady do sprawdzania faktur i modyfikacji swoich danych. Przez najbliższe kilka dni klienci Orange będą jednak zmuszeni do logowania się na konto przez stronę internetową.

Aplikacja Mój Orange nie działa.

Dzisiaj w sklepie App Store pojawiła się aktualizacja Mój Orange. Zdziwiłem się jednak, że aplikacja chwilę potem zniknęła u mnie z listy ostatnio zaktualizowanych programów. Zacząłem przeszukiwać App Store i ze zdumieniem odkryłem, że Mój Orange zniknęło całkowicie ze sklepu.

Moje przypuszczenia dotyczące tego, co się stało, okazały się słuszne. Nowa wersja Mój Orange do iPhone’a i iPada okazała się wadliwa. Użytkownicy zgłaszają, że po aktualizacji Mój Orange do wersji 3.2 nie mogą skorzystać z aplikacji, a próba jej uruchomienia kończy się zamknięciem programu.

Operator zdecydował się ukryć Mój Orange z App Store’u.

Wystosowałem zapytanie do Orange w tej sprawie, a rzecznik sieci, Wojciech Jabczyński, potwierdził istnienie problemu. Za pośrednictwem serwisu Twitter skontaktował się ze mną też pracownik operatora, Remigiusz Franek. Przeprosił za zaistniałą sytuację i przyznał, że nowa wersja Mój Orange obarczona jest błędem, którego nie udało się wykryć podczas testów aplikacji przez zgłoszeniem nowej wersji do App Store.

Takie sytuacje podobno zdarzają się coraz częściej, że błędy w aplikacji pojawiają się dopiero po umieszczeniu aplikacji w sklepie. Orange zareagował jednak bardzo szybko i chwilę po udostępnieniu felernej aktualizacji zdecydowano się na ukrycie Mój Orange w App Storze. Klienci, którzy pobrali aplikację nadal mogą z niej korzystać - ale nie da się jej teraz pobrać, a można jedynie próbować przywrócić z kopii zapasowej.

Mobilny Mój Orange nie działa do odwołania, ale nowa wersja pozbawiona błędów ma się pojawić już w piątek.

Aktualizacja (3.03, 16:49)

Aplikacja Mój Orange wróciła już do sklepu App Store, a rzecznik sieci przeprosił za problemy. Eliminacja błędu zajęła nieco więcej czasu, niż początkowo zakładano, ale możemy to potwierdzić - Mój Orange do iOS już jest w App Store i znów działa. Koniecznie było tylko ponowne zalogowanie się na swoje konto.

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst