Lekarz rodzinny zawsze pod ręką - takie rzeczy tylko w... Plusie
Konsultacje z lekarzem dostępne 24 godziny na dobę oraz stały kontakt z pielęgniarką i położną, a także informacje o dyżurach i konsultacjach lekarskich. Sieć Plus startuje z zupełnie nową usługą „Ja+Zdrowie”.
Plus jest pierwszą polską siecią komórkową, która przygotowała dla swoich klientów usługę dostępową do porad profilaktyczno-medycznych w postaci wideokonsultacji, czatu i zwykłej rozmowy. Partnerem medycznym rozwiązania jest Falck Medycyna Sp. z o.o. Usługa nazywa się Ja+Zdrowie i pozwala porozmawiać z lekarzem, pielęgniarką bądź położną, zasięgnąć porady, skonsultować wyniki badań wtedy, kiedy jest to potrzebne, bez zapisywania się na konkretny dzień i godzinę.
Wystarczy zainstalować na swoim smartfonie lub tablecie aplikację Ja+Zdrowie i połączyć się przez Internet. Lekarz rodzinny jest zawsze pod ręką.
Aplikacja Ja+Zdrowie, jak zapewnia nas Polkomtel, właściciel sieci Plus, gwarantuje poufność komunikacji i każdorazowo wymaga logowania. Obecnie dostępna jest na smartfony z systemem Android, ale już niedługo przygotowana będzie także wersja dla iOS. Wersja na Windows nie jest planowana. Użytkownicy usługi nie będą pomniejszać swoich pakietów internetowych, bowiem transfer danych związany z Wirtualną Przychodnią jest udostępniany w ramach usługi dostępowej Ja+Zdrowie.
Z usługi można korzystać łącząc się także za pośrednictwem dowolnego łącza internetowego, np. Wi-Fi.
Bez wątpienia sprawdzimy działanie tej usługi. W teorii zapowiada się ona bardzo użytecznie. W praktyce… to wygląda na zbyt piękne, by było prawdziwe i tak działające, jak opisuje to Polkomtel. Was również zachęcamy do testów.