REKLAMA

Hejterzy na front, czyli jak manipulować opiniami - W sieci pytań

Internet to najpotężniejsze w tym momencie medium przekazu informacji na świecie, które odgrywa decydującą rolę np. podczas kampanii prezydenckich. Niedawno zdała sobie z tego sprawę PO, która postanowiła zatrudnić hejterów, pracujących nad wizerunkiem partii opozycyjnych. Dlatego postanowiłem sprawdzić jakie jest nastawienie ludzi do komentarzy w sieci i czy świadomi są, jak łatwo można nimi manipulować?

Hejterzy na front, czyli jak manipulować opiniami – W sieci pytań
REKLAMA

REKLAMA

Właśnie, czy rzeczywiście "niedawno"? Choć dowodów brak, to moi rozmówcy raczej nie zdziwili się doniesieniami o zdalnym kształtowaniu opinii w sieci. W końcu historia marketingu szeptanego krótka wcale nie jest, a czym innym jak nie produktem na sprzedaż jest prezydent?

REKLAMA

Zapytałem też o komentarze, które (przyznaję to zupełnie szczerze) na niektórych stronach czytam chętniej niż artykuły. Jak się okazuję nie jestem osamotniony w tym postępowaniu.

* Grafika: Shuttersock

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-07-11T11:21:56+02:00
Aktualizacja: 2025-07-11T10:45:07+02:00
Aktualizacja: 2025-07-11T09:17:46+02:00
Aktualizacja: 2025-07-11T07:31:52+02:00
Aktualizacja: 2025-07-11T06:25:06+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T19:46:41+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T16:52:19+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T16:33:32+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T16:12:59+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T15:48:53+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T13:41:31+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T12:18:46+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T12:08:04+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T10:42:51+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T09:53:17+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T08:11:11+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T07:00:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T06:24:13+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T06:22:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T06:11:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-10T06:00:00+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA