REKLAMA

Hejterzy na front, czyli jak manipulować opiniami - W sieci pytań

Internet to najpotężniejsze w tym momencie medium przekazu informacji na świecie, które odgrywa decydującą rolę np. podczas kampanii prezydenckich. Niedawno zdała sobie z tego sprawę PO, która postanowiła zatrudnić hejterów, pracujących nad wizerunkiem partii opozycyjnych. Dlatego postanowiłem sprawdzić jakie jest nastawienie ludzi do komentarzy w sieci i czy świadomi są, jak łatwo można nimi manipulować?

Hejterzy na front, czyli jak manipulować opiniami – W sieci pytań
REKLAMA

REKLAMA

Właśnie, czy rzeczywiście "niedawno"? Choć dowodów brak, to moi rozmówcy raczej nie zdziwili się doniesieniami o zdalnym kształtowaniu opinii w sieci. W końcu historia marketingu szeptanego krótka wcale nie jest, a czym innym jak nie produktem na sprzedaż jest prezydent?

REKLAMA

Zapytałem też o komentarze, które (przyznaję to zupełnie szczerze) na niektórych stronach czytam chętniej niż artykuły. Jak się okazuję nie jestem osamotniony w tym postępowaniu.

* Grafika: Shuttersock

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-11-14T21:35:01+01:00
Aktualizacja: 2025-11-14T21:01:16+01:00
Aktualizacja: 2025-11-14T19:30:45+01:00
Aktualizacja: 2025-11-14T18:53:20+01:00
Aktualizacja: 2025-11-14T12:55:29+01:00
Aktualizacja: 2025-11-14T07:29:35+01:00
Aktualizacja: 2025-11-14T06:30:06+01:00
Aktualizacja: 2025-11-14T06:21:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-13T21:53:24+01:00
Aktualizacja: 2025-11-13T21:01:36+01:00
Aktualizacja: 2025-11-13T20:36:58+01:00
Aktualizacja: 2025-11-13T20:16:31+01:00
Aktualizacja: 2025-11-13T19:44:52+01:00
Aktualizacja: 2025-11-13T18:05:20+01:00
Aktualizacja: 2025-11-13T17:27:10+01:00
Aktualizacja: 2025-11-13T15:44:17+01:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA