Operatorzy  / News

Plus odświeża nie tylko wizerunek. Sprawdź nowe taryfy abonamentowe oraz na kartę

157 interakcji
dołącz do dyskusji

Na pewno zauważyliście w swoich miastach dziesiątki nowych, tajemniczych billboardów sieci Plus. To pierwszy etap kampanii wizerunkowej, która ma odświeżyć wizerunek marki. Tylko czy o to właściwie chodzi?

Sieć Plus to jeden z niekwestionowanych liderów w Polsce. Co więcej, ma za sobą potężne zaplecze z uwagi na bycie częścią większej grupy medialnej, jaką jest Polsat. To oznacza, że jeden podmiot gospodarczy ma w swoich rękach telewizję, usługi internetowe i telekomunikacyjne a także potężny serwis VoD jakim jest ipla. I wie, że warto z tego korzystać.

Efektem tego była i nadal jest oferta smartDOM, która nagradza konsumentów za łączenie przeróżnych usług. Innymi słowy, im więcej kupimy usług (na przykład abonament telefoniczny Plusa i telewizję Cyfrowego Polsatu), tym większy rabat otrzymamy. Plus nas zapewnił na spotkaniu prasowym, że kampania promująca smartDOM osiąga zamierzone skutki i cieszy się zainteresowaniem wśród klientów. Czas jednak, zdaniem operatora, na jeszcze intensywniejsze ożywienie rynku.

„Plus to nowe możliwości”

Plus wprowadza nowe kierunki w swojej komunikacji z rynkiem i klientami. Rozpoczęta obecnie kampania marketingowa jest pierwszym etapem wprowadzanych zmian. Nowa platforma komunikacyjna, jest efektem prac agencji Scholz & Friends, wybranej w trwającym klika miesięcy i zakończonym w marcu 2015 r. przetargu na obsługę strategiczno– kreatywną marki Plus. Za produkcję nowych spotów odpowiada TFP, postprodukcję powierzono Lunapark, a reżyserem jest Tim Nackashi. Jak to wygląda w praktyce? Oto pierwszy spot telewizyjny, jaki wkrótce będzie nam serwowany w mediach:

Plus w swojej nowej formie komunikacji chce koncentrować się na ich ludziach i ich pasjach. Nawet różnorodność kolorystyczna reklam jest symboliczna: bo przecież, tu cytujemy przedstawicieli Plusa, każdy klient to indywidualista, ma swoje potrzeby, a sieć Plus jest na tyle elastyczna, by zaspokoić potrzeby każdego. A jak to się przekłada na ofertę?

Pełna dowolność doboru

Jeżeli chodzi o same taryfy, pojawiły się jednak dwie ciekawe informacje. Oprócz tego, że Plus oferuje „nielimitowane rozmowy i SMS-y, duże pakiety internetowe w atrakcyjnych cenach i atrakcyjne pakiety roamingowe”, czym chwali się właściwie każda sieć komórkowa w Polsce, postawiono nacisk na fakt, że nawet w prostych ofertach, jak prepaid czy „mix”, klient w dowolnej chwili może zmienić swój zestaw usług na droższy lub tańszy, z większą lub mniejszą ilością dodatkowych usług i pakietów.

Uwagę też zwróciła integracja ipla VoD z ofertą komórkową. Przez pierwsze dwa miesiące abonamentu będzie ona kosztować zero złotych, a w kolejnych możemy sobie wybrać jeden z trzech pakietów: „Filmy i seriale”, „Wiedza i rozrywka” oraz „Dla dzieci”. Cena pakietu to 10 zł.

Do Plusa mogą nas też przekonać dodatkowe usługi dla firm (takie jak telefon stacjonarny za złotówkę miesięcznie), tanie oferty Internetu bezprzewodowego do komputera (5 zł za 5 GB czy 15 zł za 15 GB) czy zasięg LTE obejmujący 90 proc. populacji Polski.

Kreowanie wizerunku i pozytywnych skojarzeń jest bez wątpienia bardzo istotne. Ludzie chętniej robią zakupy w miejscach, które im się dobrze kojarzą. Polacy są jednak w większości osobami, które patrzą nie tylko na kolorowe billboardy, ale również do swoich pustawych portfeli. Oferta Plusa jest konkurencyjna względem innych operatorów. Nadal jednak czekamy na jednoznaczny argument, który przekonałby nas do porzucenia aktualnej telefonii i przesiadki właśnie do sieci Polkomtela.

Załącznik: dokładna rozpiska nowej oferty:

Oferta na abonament

Oferta na Internet

Oferta na kartę

Oferta Internet na kartę

Oferta dla firm

Oferta Mix

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst