Oto nowa filozofia Orange i idealnie dopasowane do niej oferty
Orange stara się poprawić swój wizerunek. W tym celu polski oddział tej firmy zdecydował się na wprowadzenie zupełnie nowej filozofii marki oraz odpowiadającej jej nowych ofert i rozwiązań.
Od teraz Orange będzie prezentować się zupełnie inaczej. Firma zmieniła swoją czcionkę na elegancką Helveticę, a do swoich czterech barw podstawowych dodała pięć pastelowych barw pomocniczych, w których będą tworzone wszystkie elementy promocyjne firmy. Jeśli myślicie, że jest zwykłe pudrowanie trupa właśnie wyjętego z szafy, to bardzo się zdziwicie. Orange przedstawiło bowiem nowe oferty, które wyglądają na całkiem atrakcyjne.
Nowe oferty Orange dla klientów indywidualnych
“Pomarańczowi” starają się przekonać do siebie klientów za pomocą zestawów usług, które są tańsze niż usługi kupowane pojedynczo. Osoby, które zdecydują się na kupno pakietu składającego się z kilku usług, będą mogły skorzystać z całkiem sporego rabatu Orange Open. Przykładowo, najtańszy Pakiet Rodzinny składa się z abonamentu komórkowego z nielimitowanymi rozmowami, Neostrady do 10 Mb/s, 61 kanałów telewizyjnych, w tym 7 HD oraz telefonu domowego oferującego rozmowy bez limitu na numery stacjonarne w całej Unii Europejskiej. Normalnie taka oferta powinna kosztować 119,97 zł miesięcznie. W pakiecie ich koszt wynosi zaledwie 94,96 zł.
Jeśli to za mało, można zdecydować się na Pakiet Komfortowy. Zawiera on telefon komórkowy oferujący nielimitowane rozmowy, dodatkowy abonament komórkowy, także bez limitu, Neostradę o przepustowości do 80 Mb/s 90 kanałów telewizyjnych, w tym 27 HD, oraz telefon domowy oferujący rozmowy bez limitu na numery stacjonarne w całej Unii Europejskiej. Jego cena powinna wynosić 192,96 zł miesięcznie, jednak kosztuje zaledwie 157,97 zł. Jest też dostępny trzeci, najdroższy Pakiet Wygodny. W jego ramach można otrzymać telefon komórkowy z nielimitowanymi rozmowami do wszystkich, Internet mobilny 10 GB LTE oraz Neostradę o przepustowości do 80 Mb/s. Abonament za taki pakiet powinien wynosić 169,98 miesięcznie, ale po odjęciu wartości rabatu Orange Open wynosi 159,88 zł miesięcznie.
Nowe oferty Orange dla firm
Orange nie zapomina także o małych i średnich przedsiębiorstwach. “Pomarańczowi” stworzyli nową ofertę Orange Biz. Składa się ona z czterech planów taryfowych kosztujące od 19,99 zł do 129,99 zł . Są to oferty o wiele bardziej Najtańsza oferta Orange Biz Podstawowykosztuje 19,99 zł bez telefonu i 29,99 zł z telefonem. W planie tym otrzymujemy 250 minut do innych sieci, SMS-y w cenie 0,18 zł oraz MMS-y w cenie 0,33 zł oraz pakiet Internetowy o wielkości 300 MB. Drugi pakiet to Orange Biz Krajowy, który kosztuje 34,99 zł bez telefonu i 49,99 zł z telefonem. W tym abonamencie można otrzymać nielimitowane minuty do innych sieci oraz wiadomości SMS i MMS oraz pakiet danych o wielkości 500 MB.
W przypadku trzeciego planu Orange Europejski abonament wynosi 49,99 zł bez telefonu i 69,99 zł telefonem. Tutaj otrzymujemy nielimitowane minuty, SMS-y i MMS-y, pakiet danych 4 GB, 300 MB do wykorzystania w krajach UE oraz po 250 minut możliwych do wykorzystania na połączenia wykonane do UE, odebrane w roamingu UE oraz wykonane w roamingu UE do UE.
Ostatni, najdroższy plan to Orange Biz VIP, który kosztuje 99,99 zł bez telefonu i 129,99 zł z telefonem. Tutaj nielimitowane stają się połączenia wykonywane i odbierane w całej Unii Europejskiej. Dodatkowo klient otrzymuje krajowy pakiet internetowy o wielkości 5 GB oraz europejski pakiet internetowy o wielkości 1 GB. Kolejne elementy oferty to 1000 minut na połączenia wykonywane w roamingu między krajami UE oraz 200 SMS-ów do wysłania w krajach UE.
Wszystkie plany można dostosować do swoich potrzeb i zwiększyć do rozmiaru XL lub XXL, w których możliwe jest uzyskanie większego pakietu danych, ubezpiecznia smartfonu, niższej ceny smartfonu, nielimitowanych połączeń w roamingu, pakietu danych 100 MB do wykorzystania poza Unią Europejską oraz 30% rabatu na połączenia w USA, Ukrainie, Białorusi, Rosji i w Chinach,
Zmiany w obsłudze klienta
Orange zapowiedziało też zmiany w obsłudze swoich klientów i komunikacji z nimi. Francuska firma zaprezentowała nową identyfikację wizualną marki bez jednoczesnej zmiany logotypu. Ustaliła też obszary życia, które są najważniejsze dla klientów, takich jak bliscy, dom, mobilność, rozrywka, pieniądze, technologie oraz firma. Wszystkie oferty Orange będą do nich dopasowane, dzięki czemu staną się bardziej zrozumiałe dla klientów. Oprócz tego obiecano poprawienie komfortu korzystania ze strony internetowej oraz salonów Orange.
Od teraz miejsca te będą się ze sobą przenikać i uzupełniać. Dzięki temu możliwe będzie odebranie w salonie lub innym punkcie (np. kiosku) zamówienia złożonego przez Internet. Orange chce nadal poprawiać komfort obsługi w salonach, dlatego 28 kwietnia zaprezentuje Smart Store, salon przyszłości, na którego otwarciu na pewno się pojawimy.
Z kolei osoby, które preferują obsługę przez telefon, będą mogły skorzystać z pomocy jednego, indywidualnie dobranego doradcy, który rozwiąże każdą naszą sprawę. Wszystkie nowości zostaną wprowadzone już jutro. Dlatego jeśli zamierzaliście dziś przedłużyć umowę z Orange, zdecydowanie warto wstrzymać się z tym przez kilkanaście godzin.