YouTube bez tajemnic - doświadczeni twórcy internetowego wideo dzielą się dobrymi radami
Powstał polski (!), kompletny i rzetelny przewodnik po świecie wideo-marketingu. Niezbędna rzecz dla wszystkich youtuberów i marek, które chcą na poważnie zabrać się za wideo w Internecie.
Rynek wideo stale rośnie, a coroczne prognozy głoszą, że YouTube i inne serwisy internetowego wideo najlepsze lata mają jeszcze przed sobą. Jednak już teraz obok sieciowego wideo nie można przejść obojętnie, a statystyki YouTube’a nie pozostawiają żadnych wątpliwości - rewolucja już trwa.
W ciągu każdej minuty, na YouTubie ląduje ponad 300 godzin nowych materiałów.
Społeczność twórców internetowego wideo działa obecnie w 61 krajach, a w ciągu ostatniego roku liczba widzów subskrybujących kanały na YT potroiła się. Obok tych statystyk nie da się przejść obojętnie. YouTube’a, internetowe wideo i wideo-marketing każdy marketer powinien traktować poważnie, gdyż jest elementy ściśle związane z nową formą reklamy.
Właśnie z myślą o internetowych twórcach, marketerach, agencjach PR i youtuberach freelancerach powstał serwis YT360.pl - polski odpowiednik amerykańskiego RellSEO, czyli największego internetowego przewodnika po świecie wideo-marketingu. YT360 każdego dnia dostarcza świeżych treści związanych z marketingiem na YouTubie, a także informuje, czym żyje ta ogromna społeczność i jakie trendy panują, zarówno wśród widzów jak i twórców.
Czytelnicy Spider’s Web mogą kojarzyć już markę YT360, gdyż ekipa skupiona wokół tego projektu pomaga nam przy realizacji odcinków Spider’s Web TV.
Serwis wystartował na początku grudnia 2014 roku. Za całym przedsięwzięciem stoją specjaliści od produkcji wideo czyli Moon Media.
Do tej pory, na YT360 pojawiły się już pierwsze treści poradnikowe, aktualności oraz analizy i badania związane z obecnością marek i popularnością youtuberów na polskim YouTubie.
Nie zabrakło również wywiadów z ekspertami oraz vlogerami. YT360 współpracuje z twórcami takich narzędzi do monitorowania sieci jak Muse, Sotrender czy NapoleonCat, dzięki czemu na blogu można znaleźć aktualne rankingi najpopularniejszych marek, youtuberów i filmów, które cieszą się największą popularnością wśród widzów. Rzetelny komentarz ekspercki zapewnia również współpraca z Grupą IQS, która jakiś czas temu przejęła Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.
Jeśli planujesz odpalić nowy kanał na YouTubie lub szukasz nowych sposobów promocji swojej marki, to powinieneś zajrzeć na YT360.pl.
*Zdjęcia pochodzą ze Shutterstock.