Poważna awaria iTunes Connect - programiści stracili dostęp do własnych aplikacji
Docierają do nas niepokojące sygnały - programiści tworzący aplikacje dla urządzeń Apple stracili dostęp do swoich tytułów.
O problemach informują na Twitterze programiści praktycznie z całego świata. Na Twitterze niepokojące działanie usługi iTunes Connect zaraportował m.in. Paul Haddad - twórca popularnej aplikacji Tweetbot, która pozwala na przeglądanie Twittera w cywilizowany sposób.
Pod tweetem Paula pojawiły się dziesiątki komentarzy, w których kolejni programiści zgłaszali identyczne problemy.
Po kilku minutach od wystąpienia i zgłoszenia pierwszych problemów serwis iTunes Connect został wyłączony. Nie mamy na chwilę obecną informacji, które wyjaśniają powody awarii.
Przyglądamy się sprawie i będziemy aktualizować ten wpis, gdy tylko pojawią się dodatkowe informacje.
Aktualizacja #1
Serwis nadal nie działa. Jednak zanim wyłączono iTunes Connect różni użytkownicy uzyskali nieautoryzowany dostęp do kont przypadkowych programistów. Dla przykładu, Bay Phillips po zalogowaniu do usługi uzyskał dostęp do... konta BlackBerry.
Aktualizacja #2
Logowanie do iTunes Connect znowu działa.