Operatorzy  / News

"Odbiór w salonie" Orange. Dobre rozwiązanie, ale jest kilka haczyków

Sieć Orange wprowadziła nowy sposób odbioru przesyłki zamawianej przez Internet lub przez telefon. Możliwy jest teraz odbiór zamówienia bezpośrednio w salonie Orange. Taka nowość wprowadza kilka zmian i udogodnień. Przyjrzyjmy się im.

Po pierwsze, klienci mają dużo czasu na zapoznanie się z regulaminem. Teoretycznie regulaminy można przeczytać przed złożeniem zamówienia w sklepie internetowym, ale już przed rozmową sprzedażową przez telefon jest to trudniejsze(zwłaszcza, gdy nie wybraliśmy jeszcze konkretnej oferty).

Odbierając przesyłkę w punkcie sprzedaży klienci nie są poddawani presji czasu tak, jak dzieje się to w przypadku wizyty kuriera. Doręczyciel, który powinien umożliwić dokładne zapoznanie się z wszystkimi dokumentami w praktyce potrafi poganiać klienta, bo w końcu “musi jechać jeszcze w inne miejsca” i ogólnie “się śpieszy”.

kurier Orange

Klient nie jest również uzależniony od kuriera co do terminu dostarczenia przesyłki. Oczywiście zdarzają się firmy, które odpowiednio wcześniej kontaktują się z adresatem i wybierają dogodny termin dostawy, ale zawsze wygodniejszym rozwiązaniem będzie, gdy klient sam odwiedzi salon wtedy, gdy będzie mu to najbardziej odpowiadało.

Z regulaminu usługi wyczytać można kilka ważnych informacji

Wybierając opcję „odbiór w salonie” nie ma możliwości zakupu urządzenia w sprzedaży ratalnej. Opłata za sprzęt dokonywana jest bezpośrednio w kasie salonu. Klient otrzyma informację SMS o możliwości odbioru przesyłki i od tego momentu ma 5 dni na stawienie się w salonie. Jeżeli nie zdąży tego zrobić, zamówienie zostanie anulowane.

Przesyłka może zostać rozpakowana przed podpisaniem umowy, ale tylko do “poziomu oryginalnych opakowań elementów znajdujących się w paczce”. Oznacza to tyle, że klient nie zobaczy telefonu, dopóki nie podpisze umowy. Otwarcie oryginalnych opakowań następuje dopiero po podpisaniu umowy.

Ostatnią ważną informacją jest fakt, że przy wyborze dostawy przesyłki do salonu i podpisaniu umowy w placówce operatora nie ma zastosowania prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od momentu podpisania dokumentu. Z tego prawa można skorzystać tylko w przypadku zamówienia kurierskiego do domu, ponieważ podpisanie umowy odbywa się poza lokalem przedsiębiorstwa.

“Odbiór w salonie” jest wygodnym sposobem na realizację zamówienia łączącym w sobie elementy zakupów internetowych z wizytą w salonie operatora. Skorzystają z niej osoby, które chcą wcześniej zapoznać się z wszystkimi warunkami oferty i wybrać właściwy telefon, a jednocześnie nie chcą uzależniać się od dostawy kurierskiej.

Zdjęcia pochodzą z Shutterstock

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst