REKLAMA

Samsung szybki jak zawsze - już ma serię reklam wyśmiewającą iPhone'a 6 i Apple Watch

Samsung tworzy kolejne spoty reklamowe z prędkością światła. Z okazji premiery nowych iPhone’ów i Apple Watch powstała seria krótkich spotów z jednej strony wychwalających Note'a 4, a z drugiej wyśmiewających się z Apple.

Samsung szybki jak zawsze – już ma serię reklam wyśmiewającą iPhone’a 6 i Apple Watch
REKLAMA

Seria zatytułowana jest “It Doesn't Take a Genius” i rozpoczyna ją film celnie uderzający w problemy, z którymi spotkali się wszyscy chcący obejrzeć livestream z prezentacji nowych produktów Apple.

REKLAMA

W drugim wideo pracownicy śmieją się z większego ekranu w nowych iPhone’ach jako jedynej zmianie wprowadzonej w urządzeniu po wielu miesiącach badań i rozwoju produktu.

Kolejnym spotem Samsung prezentuje Multiwindow w Note 4 i jednocześnie przypomina, że wciąż nie ma tej opcji w smartfonach firmy z Cupertino.

Następny film prezentuje S-Pen, który jest znacznie bardziej precyzyjny niż palce użytkownika. Spróbujcie narysować kobietę swoich marzeń palcem.

Powiększona bateria w iPhone 6 i iPhone 6 + również nie umknęła uwadze Samsunga, który twierdzi, że nie liczy się wielkość baterii ale szybkość jej ładowania. Tym samym promuje szybkie ładowanie wprowadzone wraz z premierą Note 4.

W ostatnim spocie Samsung wyśmiewa się z Apple Watch, który “może robić różne rzeczy” i przypomina, że prezentacja smartwatcha od Apple zajęła większą część keynote’a.

Moim zdaniem Samsung potrafi celnie uderzyć w Apple i obnażyć każdą słabą stronę zarówno produktów, jak i samej prezentacji nowych urządzeń Apple. Podobnie było z ostatnimi reklamami z serii “Wall Huggers”, w której wyśmiewano ciągłą potrzebę ładowania iPhone’ów.

Ostatnio Samsung opublikował na swoim profilu na Twitterze zdjęcie ze słynnym cytatem Steve'a Jobsa "No one is going to buy a big phone".

Samsung podkreśla przy tym, że innowacje i ulepszenie produktu przychodzi wraz ze zmianami. Apple postanowiło zmienić podejście prezentowane przez Jobsa w stosunku do dużych ekranów. Być może wpływ na zmianę zdania firmy z Cupertino miał ogromny sukces smartfonów wyposażonych w ekrany powyżej 5 cali.

REKLAMA

---

Zdjęcie główne pochodzi z serwisu Shutterstock

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-07-08T20:24:09+02:00
Aktualizacja: 2025-07-08T19:22:56+02:00
Aktualizacja: 2025-07-08T15:19:37+02:00
Aktualizacja: 2025-07-08T14:54:21+02:00
Aktualizacja: 2025-07-08T14:37:54+02:00
Aktualizacja: 2025-07-08T13:13:38+02:00
Aktualizacja: 2025-07-08T11:20:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-08T10:26:59+02:00
Aktualizacja: 2025-07-08T06:34:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-08T06:12:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-08T06:01:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-07T20:07:15+02:00
Aktualizacja: 2025-07-07T18:31:46+02:00
Aktualizacja: 2025-07-07T17:58:35+02:00
Aktualizacja: 2025-07-07T17:10:40+02:00
Aktualizacja: 2025-07-07T16:07:58+02:00
Aktualizacja: 2025-07-07T15:53:55+02:00
Aktualizacja: 2025-07-07T15:08:02+02:00
Aktualizacja: 2025-07-07T13:05:25+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA