1. SPIDER'S WEB
  2. Technologie
  3. Tech
  4. Sprzęt

X-Kom jako jedyny potrafi wyjść z twarzą z szalonej promocji Samsunga

Zeszłotygodniowa akcja Samsunga i kilku partnerów, w ramach której można było kupić tablet z serii Galaxy Tab S za połowę ceny, odbiła się szerokim, również negatywnym, echem. Głównym winowajcą okazały się sklepy, które przyjmowały więcej zamówień niż miały sztuk urządzeń i następnego dnia anulowały część z nich. Jest jednak jedno światełko w tunelu, a nazywa się ono X-Kom.

X-Kom jako jedyny potrafi wyjść z twarzą z szalonej promocji Samsunga
272 interakcji
dołącz do dyskusji

Akcja Samsunga i sklepów na pewno pod wieloma względami była wielkim sukcesem. Po pierwsze, mnóstwo osób kupiło urządzenie tego producenta. Może i po kosztach, ale jeśli użytkownicy będą zadowoleni, to następnym razem też mogą wybrać sprzęt koreańskiej firmy. Poza tym zarabiać można też na usługach, a tych w Samsungach nie brakuje. Klienci zostali złapani w sieć i jeśli będzie to ładna sieć, to zostaną tam na dłużej.

Po drugie, o tabletach usłyszało mnóstwo osób. Samsung promocją zafundował sobie darmową reklamę na wszystkich serwisach branżowych, w tym Spider’s Web. My pisaliśmy, wy czytaliście, Samsung się cieszył. Na podobne teksty sponsorowane musieliby wydać sporą kwotę, a tak rozwiązali to bardzo sprytnie.

Jednak sklepy już nie mogą mówić o wielkim sukcesie

Nawet więcej – wiele z nich popsuło swoją dobrą opinię wśród klientów. Wszystko przez to, że przyjęto więcej zamówień niż było urządzeń i w efekcie cześć z nich została anulowana, chociaż klienci wpłacili pieniądze. To z oczywistych względów wywołało wściekłość wśród użytkowników, przede wszystkim tych, którzy zostali na lodzie, chwilowo bez kasy, a tym bardziej bez tabletu.

samsung galaxy tab s 8.4 023

Najgorsze w całej historii jest to, że sklepy nabrały wody w usta i sprawy praktycznie nie komentują. Zamówienia zostały anulowane, regulamin na to pozwala, więc się od nas odczepcie – tak to odbieram. Na szczęście są jeszcze porządne sklepy. Dzisiaj na mój i pewnie nie tylko mój szacunek zasłużył sobie X-Kom, który opublikował oficjalne oświadczenie w sprawie całej akcji. Można z nim przeczytać, że:

Promocja na tablety Samsung GALAXY Tab S wzbudziła wyjątkowo duże zainteresowanie wśród naszych Klientów, co przełożyło się na ogromną liczbę zamówień. Niestety zbiegło się to z problemami technicznymi na naszej stronie, co z kolei pomimo wycofania produktów z naszej oferty, doprowadziło do sytuacji, w której otrzymaliśmy więcej zamówień niż byliśmy w stanie zrealizować. Zawsze podkreślamy, że zadowolenie naszych Klientów jest naszym absolutnym priorytetem, dlatego natychmiast po podsumowaniu wszystkich zamówień rozpoczęliśmy intensywne prace nad rozwiązaniem całej sytuacji. Dosłownie w przeciągu ostatnich godzin udało nam się wypracować rozwiązanie, które mamy nadzieję usatysfakcjonuje wszystkich Klientów, którzy byli rozczarowani przebiegiem promocji.

Ale co w tej sytuacji najważniejsze – każdy klient, który dokonał imiennego zamówienia na jeden z tabletów Samsung Galaxy Tab S, w ramach piątkowej promocji otrzyma możliwość zakupu zamówionego przez siebie sprzętu w promocyjnej cenie. Czyli w gruncie rzeczy każdy, kto zamówił tablet, go dostanie. Niestety, klienci najprawdopodobniej będą musieli trochę poczekać, ponieważ kolejna dostawa spodziewana jest w ciągu 3-4 tygodni. Jednak to drobiazg z w porównaniu do świetnej postawy X-Kom.

Zdajemy sobie sprawę, iż zaistniała sytuacja pociągnęła za sobą sporo nerwów i Waszego czasu, dlatego raz jeszcze serdecznie przepraszamy. Wyciągnęliśmy wnioski, które mamy nadzieję pozwolą nam uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. Mamy również nadzieję, że Ci którzy nie wierzyli w naszą dobrą wolę, choć trochę przekonają się do tego, że naszej firmie zawsze zależy na pełnej satysfakcji naszych Klientów.

W tej sprawie skontaktowaliśmy się także z Samsungiem, aby zapytać, czy to inicjatywa X-Kom, czy też może koreańskiego producenta i czy tablety zostaną dostarczone sklepowi w niższej cenie. Udało nam się jedynie dowiedzieć, że była to inicjatywa X-Kom, który poprosił Samsunga o dodatkową i przyspieszoną dostawę. Nic nie wiemy o cenie. Nie zmienia to jednak faktu, że to inicjatywa sklepu. Świetna inicjatywa.

Sklep X-Kom sporo dzisiaj zyskał w moich oczach. Panie i Panowie, zachowaliście się tak, jak powinien zachować się w tej sytuacji każdy sklep. Gratuluję Wam odwagi i postawy. Oby inni brali z Was przykład. Dzięki!

Aktualizacja: Po publikacji odezwała się do nas przedstawicielka sieci Sferis informując, że również realizują wszystkie zamówienia na Samsungi.