Sprzęt  / News

X-Kom jako jedyny potrafi wyjść z twarzą z szalonej promocji Samsunga

272 interakcji
dołącz do dyskusji

Zeszłotygodniowa akcja Samsunga i kilku partnerów, w ramach której można było kupić tablet z serii Galaxy Tab S za połowę ceny, odbiła się szerokim, również negatywnym, echem. Głównym winowajcą okazały się sklepy, które przyjmowały więcej zamówień niż miały sztuk urządzeń i następnego dnia anulowały część z nich. Jest jednak jedno światełko w tunelu, a nazywa się ono X-Kom.

Akcja Samsunga i sklepów na pewno pod wieloma względami była wielkim sukcesem. Po pierwsze, mnóstwo osób kupiło urządzenie tego producenta. Może i po kosztach, ale jeśli użytkownicy będą zadowoleni, to następnym razem też mogą wybrać sprzęt koreańskiej firmy. Poza tym zarabiać można też na usługach, a tych w Samsungach nie brakuje. Klienci zostali złapani w sieć i jeśli będzie to ładna sieć, to zostaną tam na dłużej.

Po drugie, o tabletach usłyszało mnóstwo osób. Samsung promocją zafundował sobie darmową reklamę na wszystkich serwisach branżowych, w tym Spider’s Web. My pisaliśmy, wy czytaliście, Samsung się cieszył. Na podobne teksty sponsorowane musieliby wydać sporą kwotę, a tak rozwiązali to bardzo sprytnie.

Jednak sklepy już nie mogą mówić o wielkim sukcesie

Nawet więcej – wiele z nich popsuło swoją dobrą opinię wśród klientów. Wszystko przez to, że przyjęto więcej zamówień niż było urządzeń i w efekcie cześć z nich została anulowana, chociaż klienci wpłacili pieniądze. To z oczywistych względów wywołało wściekłość wśród użytkowników, przede wszystkim tych, którzy zostali na lodzie, chwilowo bez kasy, a tym bardziej bez tabletu.

samsung galaxy tab s 8.4 023

Najgorsze w całej historii jest to, że sklepy nabrały wody w usta i sprawy praktycznie nie komentują. Zamówienia zostały anulowane, regulamin na to pozwala, więc się od nas odczepcie – tak to odbieram. Na szczęście są jeszcze porządne sklepy. Dzisiaj na mój i pewnie nie tylko mój szacunek zasłużył sobie X-Kom, który opublikował oficjalne oświadczenie w sprawie całej akcji. Można z nim przeczytać, że:

Promocja na tablety Samsung GALAXY Tab S wzbudziła wyjątkowo duże zainteresowanie wśród naszych Klientów, co przełożyło się na ogromną liczbę zamówień. Niestety zbiegło się to z problemami technicznymi na naszej stronie, co z kolei pomimo wycofania produktów z naszej oferty, doprowadziło do sytuacji, w której otrzymaliśmy więcej zamówień niż byliśmy w stanie zrealizować. Zawsze podkreślamy, że zadowolenie naszych Klientów jest naszym absolutnym priorytetem, dlatego natychmiast po podsumowaniu wszystkich zamówień rozpoczęliśmy intensywne prace nad rozwiązaniem całej sytuacji. Dosłownie w przeciągu ostatnich godzin udało nam się wypracować rozwiązanie, które mamy nadzieję usatysfakcjonuje wszystkich Klientów, którzy byli rozczarowani przebiegiem promocji.

Ale co w tej sytuacji najważniejsze – każdy klient, który dokonał imiennego zamówienia na jeden z tabletów Samsung Galaxy Tab S, w ramach piątkowej promocji otrzyma możliwość zakupu zamówionego przez siebie sprzętu w promocyjnej cenie. Czyli w gruncie rzeczy każdy, kto zamówił tablet, go dostanie. Niestety, klienci najprawdopodobniej będą musieli trochę poczekać, ponieważ kolejna dostawa spodziewana jest w ciągu 3-4 tygodni. Jednak to drobiazg z w porównaniu do świetnej postawy X-Kom.

Zdajemy sobie sprawę, iż zaistniała sytuacja pociągnęła za sobą sporo nerwów i Waszego czasu, dlatego raz jeszcze serdecznie przepraszamy. Wyciągnęliśmy wnioski, które mamy nadzieję pozwolą nam uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. Mamy również nadzieję, że Ci którzy nie wierzyli w naszą dobrą wolę, choć trochę przekonają się do tego, że naszej firmie zawsze zależy na pełnej satysfakcji naszych Klientów.

W tej sprawie skontaktowaliśmy się także z Samsungiem, aby zapytać, czy to inicjatywa X-Kom, czy też może koreańskiego producenta i czy tablety zostaną dostarczone sklepowi w niższej cenie. Udało nam się jedynie dowiedzieć, że była to inicjatywa X-Kom, który poprosił Samsunga o dodatkową i przyspieszoną dostawę. Nic nie wiemy o cenie. Nie zmienia to jednak faktu, że to inicjatywa sklepu. Świetna inicjatywa.

Sklep X-Kom sporo dzisiaj zyskał w moich oczach. Panie i Panowie, zachowaliście się tak, jak powinien zachować się w tej sytuacji każdy sklep. Gratuluję Wam odwagi i postawy. Oby inni brali z Was przykład. Dzięki!

Aktualizacja: Po publikacji odezwała się do nas przedstawicielka sieci Sferis informując, że również realizują wszystkie zamówienia na Samsungi.

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst