Sprzęt  / News

Autoryzowany i stacjonarny punkt serwisowy Apple iSpot właśnie został uruchomiony

122 interakcji
dołącz do dyskusji

Tego chyba brakowało wszystkim fanom nadgryzionych jabłek. O ile w Polsce nie brakowało autoryzowanego serwisu, to jednak pewnym dyskomfortem był niedobór punktów stacjonarnych, w których można by zostawić chociażby zepsutego iPhone’a. Na szczęście to właśnie się zmienia.

Oczywiście w Polsce jest wiele punktów stacjonarnych, w których można zostawić zepsute urządzenie marki Apple. Problem polega na tym, że nie są to placówki autoryzowane przez firmę z Cupertino, a to oznacza, że nie spełniają wymogów programu Apple Authorised Service Provider (poza kilkoma wyjątkami).

iSpot serwis Marszalkowska 6

To jednak już melodia przeszłości, ponieważ właśnie zostaje uruchomiony kolejny tego typu punkt w naszym kraju. Placówka należy do iSpot Apple Premium Reseller i mieści się w Domach Towarowych Centrum w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 104/122. Jak zapewniają właściciele serwisu, wszystkie naprawy wykonywane są na bazie oryginalnych, sprowadzanych z magazynów Apple części, i na wszystkie jest udzielana gwarancja.

Ważne jest także to, że w serwisie iSpot napraw mogą dokonywać, po pierwsze – osoby, które kupiły sprzęty zarówno w iSpot Apple Premium Reseller, jak i innych punktach, a po drugie – zarówno na gwarancji, jak i po upłynięciu okresu gwarancyjnego. Urządzenia można dostarczać osobiście lub w systemie door-to-door, co oznacza, że uszkodzony telefon, tablet itp. odbierze od nas kurier, a po wykonaniu naprawy dostarczy go do naszego domu, wszystko bez wychodzenia z domu.

iSpot serwis Marszalkowska 5

Nieźle prezentuje się także opcja otrzymania sprzętu zapasowego na czas naprawy. W tym wypadku nieco faworyzowane są osoby, które kupiły swoje urządzenie w salonie iSpot, ponieważ one dostaną awaryjny gadżet za darmo. Pozostali klienci będą musieli za to udogodnienie zapłacić – 99 zł za każde 5 dni (chociaż naprawa nie powinna trwać dłużej). Oczywiście jeśli iPhone, Mac lub iPad będą jeszcze na gwarancji, to naprawa zostanie przeprowadzona za darmo.

Dokładny cennik możecie sprawdzić na stronie http://serwis.sad.com.pl/s,cennik. Przez stronę internetową można także śledzić status naprawy. To samo można zrobić dzwoniąc na infolinię pod numer 801 802 882. Punkt stacjonarny jest otwarty od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-21:00 oraz w niedzielę od 10:00 do 20:00.

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst