REKLAMA

Do Polski wchodzi nowy operator komórkowy. Poznajcie izzi

Tele25, operator MVNO działający na infrastrukturze P4 (Play) wkrótce wprowadzi na rynek nową markę: izzi. Na pełną ofertę trzeba poczekać do września, ale już teraz można wstępnie stwierdzić, czy będzie ona atrakcyjna.

Czy IZZI ma szansę na sukces?
REKLAMA
REKLAMA

Już 4 czerwca tego roku Tele25 zapowiedziało zmiany w swojej ofercie połączone z rebrandingiem. Na oficjalnym fanpage na facebooku ogłoszono konkurs na nową nazwę dla sieci komórkowej. Nagrodą główną był iPhone 5s, a zwycięska nazwa to izzi. Nazwa ta jest genialna w swojej prostocie i wymawia się podobnie do słowa "easy" sugerując prostą, lekką i przyjemną ofertę.

IZZI konkurs

Izzi zacznie świadczyć usługi we wrześniu i wtedy też pojawią się pełne cenniki i regulaminy usług. Jednak najważniejszy szczegół, dotyczący podstawowej stawki za połączenia, został już ujawniony. Oferta tego operatora wirtualnego ma przyciągnąć do siebie klientów taką samą ceną za usługi podstawowe na terenie całej Unii Europejskiej. Cena minuty to 19 gr., SMS 9 gr., a MMS 19 gr.

IZZI MVNO

Czy izzi odniesie sukces?

Stawka za usługi podstawowe w UE jest dość niska. Jednak operatorzy infrastrukturalni (Orange, Play, Plus, T-Mobile) mają w swoich ofertach dogodne pakiety minut na połączenia wewnątrz Unii. Nie podano żadnej informacji o ewentualnych pakietach internetowych, ale do września jest jeszcze sporo czasu. Sieć nie chce też zdradzać wszystkich szczegółów zbyt wcześnie, aby zebrać jak największe zainteresowanie w momencie startu nowej oferty.

IZZI nowy operator

Proponując jednakowe ceny za korzystanie z usług na terenie UE, izzi wyprzedza pozostałych graczy rynku telekomunikacyjnego, którzy od grudnia przyszłego roku mają za zadanie zlikwidować różnice cenowe między korzystaniem z telefonu w kraju i poza jego granicami. Czy tak prosta oferta okaże się atrakcyjna w oczach konsumentów? O tym przekonamy się już niebawem.

REKLAMA

---

Grafika główna pochodzi z Shutterstock

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA