Teraz będziesz mógł ujarzmić reklamy na Facebooku z telefonu
Mobilny dostęp do Facebooka z praktycznie każdego urządzenia od dawna jest jedną z mocnych stron tego serwisu. Niestety oferta portalu Zuckerberga pod tym względem nie była kompletna - brakowało m.in. wygodnego dostępu do Menedżera reklam. Już wkrótce nie powinno to być jednak dla nikogo problemem.
Oczywiście na rynku istniały już aplikacje próbujące uzupełnić tę lukę, jednak nie umożliwiały one pełnej administracji, a głównie monitorowanie skuteczności wykupionych kampanii. O ich zatrzymaniu czy uzyskaniu wszystkich danych, jakie oferuje Facebook, nie było mowy.
Od dziś, przez kilka najbliższych tygodni (a ostatecznie do końca lata) Facebook rozpoczyna wdrażania odpowiedniej, natywnej funkcji do swojej aplikacji dla urządzeń z iOS i Androidem - poinformował Inside Facebook. Nie przybierze ona formy oddzielne aplikacji - dodatkowa zakładka pojawi się wewnątrz zwykłej aplikacji mobilnej Facebooka.
Co będziemy mogli zrobić z jej poziomu, oprócz uzyskiwania dostępu do wszystkich szczegółowych informacji na temat naszej inwestycji w reklamy?
W prosty sposób zatrzymamy lub wznowimy kampanię oraz zmienimy ustalony wcześniej budżet reklamowy. Słowem wszystko co może być nam potrzebne z poziomu telefonu w tej kwestii.
Ktokolwiek ma jeszcze wątpliwości, że za jakiś czas będziemy w stanie wykonać większość naszej pracy (niekoniecznie związanej z Facebookiem) z poziomu tabletu albo telefonu?
Zdjęcie pochodzi z serwisu Shutterstock