REKLAMA

T-Mobile prezentuje: 10 powodów, dla których warto wybrać smartfon z T-Mobile. Szkoda, że jeden jest zmyślony

T-Mobile Trendy to lifestylowy serwis poświęcony nowym technologiom, które przedstawiane są tak, aby miały kontekst z ofertą i obszarem działalności różowego operatora. Ostatnio na łamach serwisu opublikowano “10 powodów, dla których warto wybrać smartfon z T-Mobile”. Okazało się, że jeden z powodów został zmyślony i wprowadzał w błąd czytelników.

12.05.2014 19.10
pinokio
REKLAMA
REKLAMA

T-Mobile Trendy zachęcało czytelników do wybrania oferty T-Mobile poprzez wskazanie dziesięciu atutów, które wyróżniają operatora na tle konkurencji. Już w trzecim punkcie znalazł się spory błąd rzeczowy, gdyż opublikowano zmyśloną informację.

Według powyższych zapewnień smatrfony oferowane w T-Mobile powinny być wyjątkowo przygotowywane. Byłaby to dość dziwna i nieopłacalna dla producentów praktyka. Postanowiłem zweryfikować informację u źródła. Wysłałem prośbę o wyjaśnienie m.in. do Samsunga, LG, Sony. Wszyscy producenci sprzętu zaprzeczyli w doniesienia T-Mobile.

Najpierw Samsung.

Potem LG.

Również w rozmowie z komórką odpowiedzialną za marketing Sony w Polsce usłyszałem, że temat jest sprawdzany, ale pracownicy Sony na wieść o informacjach z T-Mobile Trendy robili tylko wielkie oczy.

Co na to T-Mobile?

T-Mobile zagrało taktycznie i nabrało wody w usta. Przez tydzień nie mogłem się doprosić o odpowiedź na moje pytanie. Aby w końcu dostać zdawkowe wyjaśnienie:

Informacja, którą przez tydzień weryfikowało T-Mobile była bardzo zdawkowa. Nadal nie odniesiono się do najważniejszego, czyli zapewnienia, że smartfony w T-Mobile mają zamontowaną specjalnie dla różowego operatora dodatkową antenę, której nie uświadczymy u konkurencji.

tmobile antena

Rzuciłem okiem na stronę T-Mobile Trendy, która informowała o 10 zaletach T-Mobile. Ku mojemu zdziwieniu, zmieniono treść trzeciego punktu. O antenach montowanych specjalnie do smartfonów w T-Mobile nie ma już słowa. Wycięto ten fragment, a resztę wyedytowano tak, aby zdanie zachowało jako taki sens. Niestety nie zachowało.

Trzeci z dziesięciu atutów T-Mobile brzmi jak marketingowy bełkot i nie niesie za sobą żadnych argumentów, które sugerowałyby przewagę różowego operatora nad konkurencją. Zobaczcie sami:

REKLAMA

Pod wpisem nie ma aktualizacji, ani jakiejkolwiek informacji dla czytelników, która wyjaśniałaby, że pierwotna wersja tekstu promującego T-Mobile zawierała poważny błąd merytoryczny.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA