Operatorzy  / Relacja

smartDOM Plusa i Cyfrowego Polsatu - inteligentny dom? Raczej nie

Zawsze, gdy sieć Plus zapowiada jakąś rewolucję, mam nadzieję, że ktoś w Polkomtelu postanowił posprzątać oferty tak, by stały się przejrzyste, komunikować je prościej i wyjść do klientów. Dlatego zacieśnianie ofert Plusa i Cyfrowego Polsatu wzbudziło moje zainteresowanie. Wyszło jak zwykle.

Oferty łączone są w porządku. Polegają na przywiązywaniu klienta przez udzielanie rabatu za każdą kolejną aktywowaną usługę, co skłania do kupowania ich od jednego usługodawcy.  W Plusie przedstawiona dziś oferta smartDom daje rabat 10 złotych za każdą kolejną aktywację, z możliwością aktywowania w ten sposób do 9 usług (80 złotych rabatu na 8 abonamentów), przy czym wliczają się w to oferty Plusa i Cyfrowego Polsatu. Warunkiem jest, że abonament za TV musi wynosić co najmniej 59,90 złotych, a za internet lub telefon 39,90 złotych.

plus smartdom 4

W przyszłości do puli ofert kwalifikujących się do zniżki mają dołączyć inne usługi, takie jak bankowość elektroniczna czy dostawcy energii elektrycznej. Jednak na razie, mimo łączenia ofert Plusa i Cyfrowego Polsatu w ramach jednej grupy, nie widać tak naprawdę specjalnych działań w celu konsolidacji ofert. Wręcz odwrotnie - na konferencji usłyszeliśmy wprost, że osobne, zdublowane oferty na te same usługi w Plusie i w Cyfrowym Polsacie oznaczają większą sprzedaż, więc na razie nie ma planów ich ujednolicenia.

plus smartdom 3
plus smartdom

"Oszczędzanie przez dodawanie" - tak brzmi hasło smartDomu Plusa i Cyfrowego Polsatu. W kampanii reklamowej udział wzięła podobno kultowa para polskiego showbiznesu - Joanna Brodzik i Paweł Wilczak. Krzysztof Ibisz, który na żywo wcale nie ma twarzy bez zmarszczek, jak przedstawiają to sfotoszopowane zdjęcia na portalach plotkarskich, przez większą część konferencji wypytywał "smartParę" o rożne dziwne rzeczy - na przykład o to, dlaczego mimo niechęci do reklam i odrzucania kolejnych propozycji, para zdecydowała się na udział w kampanii Plusa i Cyfrowego Polsatu. Dla Plusa to genialna zagrywka - przyciągnie klientów z dokładnie tej grupy docelowej, której potrzebuje Plus. Tych dających się skusić ładnymi reklamami i obietnicami.

plus sartdom 6
plus ibisz
plus smartdom

Obietnicami, bo chociaż infrastrukturą Plus i Cyfrowy Polsat wciąż stoi mocno i solidnie, o tyle przejrzystością i konkurencyjnością ofert, zwłaszcza głosowych, nie. Zresztą wystarczy spojrzeć na stronę Plusa, na której reklamowane abonamenty przedstawiane są z usługami dodatkowymi. Takimi, które bez opłat dostaje się na miesiąc, a potem trzeba za nie płacić.

plus oferty

SmartDom Plusa i Cyfrowego Polsatu nie jest żaden "smart". Konkurencja w postaci Orange podobne zniżki ma już od dawna. SmartDom jest dobry dla tych, którzy mają już oferty Plusa i Cyfrowego Polsatu i teraz dzięki temu mogą dostać zniżki. Nowi klienci raczej nie powinni być nimi tym inteligentnym domem przesadnie zachwyceni

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst