REKLAMA

smartDOM Plusa i Cyfrowego Polsatu - inteligentny dom? Raczej nie

Zawsze, gdy sieć Plus zapowiada jakąś rewolucję, mam nadzieję, że ktoś w Polkomtelu postanowił posprzątać oferty tak, by stały się przejrzyste, komunikować je prościej i wyjść do klientów. Dlatego zacieśnianie ofert Plusa i Cyfrowego Polsatu wzbudziło moje zainteresowanie. Wyszło jak zwykle.

smartDOM Plusa i Cyfrowego Polsatu – inteligentny dom? Raczej nie
REKLAMA

Oferty łączone są w porządku. Polegają na przywiązywaniu klienta przez udzielanie rabatu za każdą kolejną aktywowaną usługę, co skłania do kupowania ich od jednego usługodawcy.  W Plusie przedstawiona dziś oferta smartDom daje rabat 10 złotych za każdą kolejną aktywację, z możliwością aktywowania w ten sposób do 9 usług (80 złotych rabatu na 8 abonamentów), przy czym wliczają się w to oferty Plusa i Cyfrowego Polsatu. Warunkiem jest, że abonament za TV musi wynosić co najmniej 59,90 złotych, a za internet lub telefon 39,90 złotych.

REKLAMA
plus smartdom 4

W przyszłości do puli ofert kwalifikujących się do zniżki mają dołączyć inne usługi, takie jak bankowość elektroniczna czy dostawcy energii elektrycznej. Jednak na razie, mimo łączenia ofert Plusa i Cyfrowego Polsatu w ramach jednej grupy, nie widać tak naprawdę specjalnych działań w celu konsolidacji ofert. Wręcz odwrotnie - na konferencji usłyszeliśmy wprost, że osobne, zdublowane oferty na te same usługi w Plusie i w Cyfrowym Polsacie oznaczają większą sprzedaż, więc na razie nie ma planów ich ujednolicenia.

plus smartdom 3
plus smartdom

"Oszczędzanie przez dodawanie" - tak brzmi hasło smartDomu Plusa i Cyfrowego Polsatu. W kampanii reklamowej udział wzięła podobno kultowa para polskiego showbiznesu - Joanna Brodzik i Paweł Wilczak. Krzysztof Ibisz, który na żywo wcale nie ma twarzy bez zmarszczek, jak przedstawiają to sfotoszopowane zdjęcia na portalach plotkarskich, przez większą część konferencji wypytywał "smartParę" o rożne dziwne rzeczy - na przykład o to, dlaczego mimo niechęci do reklam i odrzucania kolejnych propozycji, para zdecydowała się na udział w kampanii Plusa i Cyfrowego Polsatu. Dla Plusa to genialna zagrywka - przyciągnie klientów z dokładnie tej grupy docelowej, której potrzebuje Plus. Tych dających się skusić ładnymi reklamami i obietnicami.

plus sartdom 6
plus ibisz
plus smartdom

Obietnicami, bo chociaż infrastrukturą Plus i Cyfrowy Polsat wciąż stoi mocno i solidnie, o tyle przejrzystością i konkurencyjnością ofert, zwłaszcza głosowych, nie. Zresztą wystarczy spojrzeć na stronę Plusa, na której reklamowane abonamenty przedstawiane są z usługami dodatkowymi. Takimi, które bez opłat dostaje się na miesiąc, a potem trzeba za nie płacić.

REKLAMA
plus oferty

SmartDom Plusa i Cyfrowego Polsatu nie jest żaden "smart". Konkurencja w postaci Orange podobne zniżki ma już od dawna. SmartDom jest dobry dla tych, którzy mają już oferty Plusa i Cyfrowego Polsatu i teraz dzięki temu mogą dostać zniżki. Nowi klienci raczej nie powinni być nimi tym inteligentnym domem przesadnie zachwyceni

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA