Krótka piłka: Oszuści znowu podszywają się pod jeden z banków. Klienci BZ WBK, miejcie się na baczności
Ruszyła kolejna lawina fałszywych wiadomości e-mail, które mają na celu wyłudzić od użytkowników dane logowania na konta bankowe. Tym razem padło na klientów BZ WBK.

Informację o fałszywych wiadomościach e-mail przekazał nam jeden z Czytelników Spider's Web - Bartek Obrzut.
- Problem jest podobny do tego, który zaistniał ostatnio z iPKO. Otrzymujemy maila z informacją o zablokowaniu adresu i należy zweryfikować swoje dane. Dostajemy w wiadomości link do strony logowania do banku. Jednak to jest kopia strony logowania. Adres, który normalnie wskazuje na stronę w domenie banku, w opisywanym wyżej mailu jest zupełnie inny. Otrzymałem dwa takie maile. Co ważne, linki do stron logowania wygasają. Jeszcze jakoś przed 18.00 po wskazaniu w kliencie poczty na moim Macu, aby podejrzeć zawartość linku, było widać normalnie stronę logowania. Teraz link wygasł - napisał nam Bartek w wiadomości na Facebooku.

Przestrzegamy wszystkich klientów BZ WBK przed klikaniem w podobne linki. Jeśli macie znajomych, którzy korzystają z usług tego banku, poinformuje ich o tym sposobie oszustów, aby nikt nie dał się na to nabrać.
Zdjęcie Hacker typing on a laptop with binary code in background pochodzi z serwisu Shutterstock.