Legia strzela celnie i… oddaje domenę legia.com w ręce, a właściwie w e-maile kibiców
Chcesz maila w domenie legia.com? Proszę bardzo!
Jak wyróżnić własną ofertę usług internetowych, hostingu lub poczty e-mail na tle konkurecncji? Trzeba dotrzeć do serca klienta. Doskonale wie o tym firma home.pl oraz Legia oddając oficjalną domenę klubu do dyspozycji kibiców.
„Stworzenie adresu skrzynki e-mail z rozszerzeniem legia.com to ukłon w stronę kibiców Legii, którzy jeszcze silniej mogą związać się ze swoim klubem. Możliwości określenia nazwy przy zakładaniu konta są praktycznie nieograniczone. Może to być nasze imię i nazwisko lub alias, którym wielu z nas posługuje się na co dzień. Kładziemy duży nacisk na aktywność Legii w Internecie a także zapewnianie dodatkowych usług czy nowinek technologicznych naszym Kibicom, a współpraca z home.pl to kolejny krok w tym kierunku.” – mówi Jakub Szumielewicz, Członek Zarządu i Dyrektor Wykonawczy Legii Warszawa.
Poczta w home.pl kosztuje 50 zł netto rocznie i oferuje nie tylko 2 GB na naszą pocztę, ale również unikalny adres w domenie legia.com. To jednak nie wszystko. W tej cenie otrzymujemy pakiet OX App Suite. Dzięki któremu konto e-mail będzie zintegrowane z dokumentami, naszą listą zadań oraz zyskamy możliwość subskrybcji kanałów RSS oraz integracji z sieciami społecznościowymi takimi jak Facebook czy Twitter. Szczegóły oferty znajdziecie na stronie home.pl/legia.
„Poczta jest w pełni zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych. Dzięki niej można w sposób bezpieczny realizować komunikację pomiędzy użytkownikami, współdzielić treści i efektywnie zarządzać czasem za pomocą zintegrowanego kalendarza. Zastosowanie technologii Web Responsive Desing pozwala korzystać z jednej aplikacji na wszystkich urządzeniach - laptopach, tabletach, smartfonach.” – dodaje Marcin Kuśmierz, prezes zarządu home.pl.
Na papierze oferta wygląda rewelacyjnie i zapewne tak też jest w praktyce. Przez kilka lat byłem klientem home.pl, gdzie posiadałem wiele skrzynek pocztowych i serwer. Zawsze chwaliłem sobie jakość usług oraz wsparcie techniczne. Dlatego też z czystym sumieniem mogę rozwiać obawy kibiców Legii i polecić im to rozwiązanie.
Trzeba przyznać, że home.pl jako partner internetowy Legii nieźle to wykorzystał. Sprzedaje swoje usługi kibicom, choć zapewne wielu z nich zaspokoiłoby się darmowym Gmailem, Outlookiem czy pocztą Yahoo.