REKLAMA

AppLift – startup, który dostał 13 milionów dolarów

AppLift to platforma marketingowa stworzona z myślą o twórcach gier mobilnych. Startup jeszcze nawet nie obchodził swoich pierwszych urodzin, a już może się pochwalić współpracą z wielkimi firmami, dochodami, a nawet inwestorem, który dał im aż 13 milionów dolarów.

04.06.2013 17.22
AppLift – startup, który dostał 13 milionów dolarów
REKLAMA
HitFoxGroupCEOJanBeckersAppLiftCEOKayaTaner_original
REKLAMA

AppLift pomaga deweloperom gier komputerowych w rozreklamowaniu ich produktów i zwiększeniu ilości pobrań oraz pobrań danego tytułu. Startup współpracuje zarówno z twórcami gier na Androida, jak i iOS. W swoim portfolio może się pochwalić działaniami z ponad 80 firmami, w tym z Zyngą, Wooga, Kabam, Gameloft oraz Elecronic Arts oraz ponad 500 partnerami medialnymi, łącznie z RTL czy też Pandorą.

Startup rozpoczął swoją działalność w sierpniu 2012 roku. Jego uruchomienie było możliwe, ponieważ otrzymał 7-cyfrowe wsparcie od HitFox Ventures, inkubatora, który zajmuje się fundowaniem i kupowaniem firm, związanych z marketingiem mobilnym. Teraz AppLift otrzymało kolejne wsparcie i to 8-cyfrowe. Aż 13 milionów dolarów (10 milionów euro) wyłożyła na stół firma Prime Ventures.

Kwota 13 milionów dolarów jest ogromna. Na co może ją wykorzystać firma zajmująca się marketingiem gier mobilnych? Na inwestycje i zatrudnienie nowych pracowników. Przede wszystkim zostaną przeznaczone na technologie, które lepiej pozwolą im na optymalizację ruchu. Poza tym firma zamierza zatrudnić 50 dodatkowych inżynierów, specjalistów ds. produktu oraz specjalistów rozwoju biznesu.

REKLAMA

Firma ma główną siedzibę w Berlinie. Pozostałe placówki AppLift mieszczą się w San Francisco, Seulu oraz Paryżu.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA