Tech / News

Nowe o2.pl nie straszy i w końcu wygląda nowocześnie

Portal o2.pl był niegdyś serwisem matką dla mocnych teraz witryn-dzieci. Pozycja samego o2 zaczęła słabnąć, więc przyszła pora na odświeżenie wyglądu i zmianę logotypu.

Stara wersja o2 swoim wyglądem przypominała wycieczkę do archiwum internetu. Teraz jest już znacznie lepiej. Nowe logo jest naprawdę niezłe i nadaje witrynie charakteru, a wygląd strony głównej jest nowoczesny i przejrzysty.

Swego czasu siła grupy o2.pl drzemała właśnie w tym portalu, który był źródłem wiadomości, zapewniał dostęp do popularnej poczty internetowej oraz komunikatora Tlen. Czasy świetności portal o2.pl ma już za sobą.

Polacy pokochali Gmaila, Outlooka i Yahoo, a Tlen musiał rywalizować nie tylko z Gadu-Gadu, ale również ze Skype’em, komunikatorem Facebooka oraz GTalkiem i Hangoutami. Z takiego starcia o2 nie mogło wrócić z tarczą. Jednak na polskim rynku strony o2 i serwisy zrzeszone w grupie zajmują mocne dzesiiąte miejsce według Megapenelu z lutego 2013.

Serwisy tematyczne Grupy o2 bronią się same i Pudelek czy też Wrzuta mogą przeżyć bez wsparcia serwisu matki, czyli o2.pl. Widać, że właściciele wiedzą o tym doskonale i dlatego przeprowadzają rewolucję w portalu, który jej potrzebuje. Odświeżony interfejs jest bardzo przejrzysty. W bocznym menu znajdziemy szybki dostęp do serwisów tematycznych. Na górze zaś przyciski zabiorą nas do blogów, Wrzuty, forum i serwisu dla kobiet. Poszczególne kategorie wpisów umieszczone na stronie głównej zostały poprzedzielone kolorowymi paskami, które ułatwiają odszukanie właściwego działu.

Przebudowa strony głównej portalu oraz odświeżenie logo mają na celu przyciągnięcie starych jak i nowych czytelników do platformy. O2.pl może być dobrym agregatorem treści dla osób szukających rozrywki w polskim internecie.

Zmiany wizualne zaliczam na plus. Dobrze przeprowadzona akcja odświeżenia.

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst