nc+ zwraca się do Anty nc+ na Facebooku! Świetne zagranie
Ostatni kryzys, jaki rozpętała wokół siebie platforma nc+ powstała z połączenia telewizji Cyfra+ i telewizji n nie byłby taki spory, gdyby nie nieumiejętetność radzenia sobie z reakcjami i po prostu odpowiadania klientom. Jednak w końcu nc+ wykonuje dobry ruch! Czy to PR, czy inny dział - w każdym razie brawo. Nareszcie.
O sprawie kryzysu społecznościowego wywołanego przez nc+ przeczytacie więcej tutaj. nc+ reguje dopiero po kilku dniach, ale w sposób przemyślany umieszczając na profilu Anty nc+, który skupia niezadowolonych klientów i próbuje informować oraz koordynować działania , list otwarty do osoby prowadzącej Anty nc+.
List jest małym majstersztykiem z kilku względów. Po pierwsze, jest wyciągnięciem ręki i docenieniem zaangażowania twórców Anty nc+, a tym samym wszystkich niezadowolonych klientów. Po drugie, zaproszenie do współpracy i wyznaczenie reprezentanta niezadowolonych klientów, co w końcu pokazuje, że nc+ chce wysłuchać krytyki i ma dobrą wolę, a nie walczy z klientami podstępnymi sposobami.
Jednak warto zwrócić uwagę na kilka rzeczy. List napisany jest w imieniu prezesa nc+ i to bezpośrednim, nie w pełni formalnym językiem. "Jeżeli mam jeszcze raz pochylić się nad planami nc+ na najbliższe miesiące dobrze by było jeżeli mógłbym poznać Pański punkt widzenia (...)". Takie nie do końca płynnie brzmiące, nie do końca fortunne sformułowania i szyk zdania sprawiają wrażenie jakby to faktycznie sam Pan Prezes postanowił w końcu się odezwać do ludu.
Dodatkowo, nie ma tu przyznania się do błędu, nie ma jasnego stwierdzenia "skrewiliśmy". Dzięki temu nc+ nie przeczy swoim słowom sprzed kilku dni, jakoby oferta była bardzo dobra, tylko klienci nie zrozumieli, że jest skierowana dla tych, którzy szukają ofert premium. Jest to zaproszenie do rozmowy, które przecież nie musi nic znaczyć, za to uspokoi zdenerwowanych klientów. Jedyne, to czego przyznaje się Pan Prezes, to to, że nc+ nie dała rady odpowiadać na tysiące pytań jednocześnie.
Brawa także za wsparcie listu informacjami na fanpejdżu o dostępności kanałów sportowych i zwiększeniu liczby moderatorów. O to pytało wielu klientów.
Nie wiem, kto odpowiada za te działania, ale widać, że w końcu ktoś postanowił uporządkować bałagan komunikacyjny i zażegnać kryzys. I to bardzo zręcznie!
Teraz pora na odpowiedź Anty nc+. Cóż, chyba wszyscy domyślają się, jaka będzie?