REKLAMA

Znak, że dziś koniec świata? Microsoft pokazuje, że można i celnie, i zabawnie!

Microsoft pokazuje dziś, że potrafi - światło dzienne ujrzały dziś dwa świetne projekty marketingowe produktów Microsoftu. Oba zabawne i trafne, a jeden nawet mocno sytuacyjny. Microsofcie, poprosimy takich więcej!

Znak, że dziś koniec świata? Microsoft pokazuje, że można i celnie, i zabawnie!
REKLAMA

REKLAMA

Pamiętacie zabawną reklamę z hejterem Internet Explorera, który ostatecznie stwierdza, że „IE ssie mniej” jak dowiaduje się o Karaoke API? Tu mamy podobną sytuację. Microsoft przestał zakrzywiać rzeczywistość i zrozumiał, że Internet Explorer, niezależnie od tego, czy wciąż jest do kitu, czy też już nie, będzie musiał walczyć przez długi czas ze swoją złą reputacją. Postanowił więc wykorzystać to najlepiej, jak się da, stosując autoironię. Cwane i skuteczne.

W najnowszej odsłonie kampanii Microsoft sugeruje, że Majowie mieli rację. Świat naprawdę musi się kończyć, skoro Internet Explorer jest już dobrą przeglądarką, godną polecenia. Dystansujemy się od samej przeglądarki, bo opinie wciąż są podzielone, ale jeżeli chodzi o pomysł na reklamę, bijemy brawo. Oto niektóre z banerów reklamowych, które krążą po Internecie:

1_tumblr_mfax101ytq1rrdop8o1_500
REKLAMA

Portugalski oddział Microsoftu też nie próżnuje. Filmik nazwany "Mała demonstracja" został stworzony według prostego, ale genialnego pomysłu i jest odpowiedzią na zarzuty, że Windows 8 jest skomplikowany. Całość dzieje się w sklepie z elektroniką, a do klientów życzących sobie demonstracji działania Windowsa 8  na dotykowym komputerze przychodzi.... Sami zobaczcie. Obejrzyjcie cały, na końcu świetny akcent:)

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA